crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 745747

Časopis

Autori: Luca Sugawara, C.G.; Delale, E.A.; Hermoso, J.C.R.; Barrett, D.
Naslov: Schools as Pillars of Postwar Recovery: Rethinking the Role of Parental Involvement
Izvornik: Social Development Issues (0147-1473) 36 (2014), 1; 17-32
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: community reconstruction; parental involvement; social capital
Sažetak:
Promoting parental involvement as a community reconstruction strategy after interethnic war is relatively new and lacks empirical support. This article explores the role of parental involvement in community reconstruction in postwar Croatia. Results show that parental involvement in schools can contribute to rebuilding a community’s social capital, an important step in recovering from interethnic war.
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Socijalne djelatnosti
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Schools as Pillars of Postwar Recovery: Rethinking the Role of Parental Involvement
Upisao u CROSBI: Eva Anđela Delale (edelale@hrstud.hr), 5. Sij. 2015. u 17:50 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4