crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 748644

Zbornik radova

Autori: Maretić, Meri; Martinović, Drago
Naslov: Uloga i značenje strateškog komuniciranja u jedinicama lokalne samouprave
( The role and importance of strategic communications in units of Local self-Government )
Izvornik: CJELOVITOST ZABIOKOVLJA: Pluridisciplinarni pristup / Mrkonjić, Anđelko ; Medić, Davorin (ur.). - Mostar : FRAM-ZIRAL , 2011. 472-490 (ISBN: 978-9958-37-056-4).
Skup: IV. Znanstveno-stručna konferencija 'CJELOVITOST ZABIOKOVLJA: Pluridisciplinarni pristup'
Mjesto i datum: Ljubuški, Bosna i Hercegovina ; Vrgorac, Republika Hrvatska, 05-06.05.2011.
Ključne riječi: grad; lokalna samouprava; strateško komuniciranje
( City; Local self-Government; strategic communication )
Sažetak:
Bez obzira na ustrojstvo, veličinu i geografski položaj općine/grada strateško komuniciranje kao planirani komunikacijski proces temelj je razvoja suvremenih odnosa s javnošću u jedinicama lokalne samouprave i podizanja opće razine kulture komuniciranja u lokalnim sredinama. Konferencije za novinare, priopćenja, web-stranice i informativni bilteni su prema istraživanjima provedenim u jedinicama lokalne samouprave u Splitsko-dalmatinskoj i Zapadnohercegovačkoj županiji najčešće korišteni alati odnosa s javnošću, dok istovremeno nema strateškog i planskog pristupa u komunikaciji s građanima. Prema rezultatima provedenih istraživanjima u jedinicama lokalne samouprave u Splitsko-dalmatinskoj i Zapadnohercegovačkoj županiji može se zaključiti da se i pored brojnih specifičnosti praksi komuniciranja, različitosti korištenja alata komuniciranja, ali i ustroja županije, odnosno općina i gradova u ove dvije županije, djelatnici za odnose s javnošću susreću sa sličnim problemima. Može se također zaključiti da djelatnici za odnose s javnošću i informiranje ne zauzimaju mjesto koje im pripada, a to mjesto bi trebalo biti u razini ostalih odsjeka/službi u jedinicama lokalne samouprave, pa bi se samim tim stvorile pretpostavke za vlastitim proračunom, odnosno troškovima koji bi ušli u godišnji proračun općine/grada. Nemoguće je izraditi jedinstveni model funkcioniranja službi za sve općine/gradove, ali je svakako potrebno da kao što općine/gradovi imaju odsjek/službu za gospodarstvo, financije, opće i društvene djelatnosti imaju i odsjek/službu za odnose s javnošću. Važno je naglasiti kako jačanjem uloge službe/odsjeka za odnose s javnošću jača automatski i uloga koju treba imati komuniciranje s javnošću. Uključivanjem službe/odsjeka za odnose s javnošću u procese donošenja odluka može rezultirati većom otvorenošću i kvalitetnijom suradnjom s medijima.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: Drago Martinović (drago.martinovic@public.carnet.hr), 21. Sij. 2015. u 08:49 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4