crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 752350

Zbornik radova

Autori: Kolega, Maja; Hrpka, Hana; Buljan Flander, Gordana
Naslov: Slika nastavnika u dnevnim novinama
( Image of teachers in daily newspapers )
Izvornik: Knjiga sažetaka 16.godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Hadžiselimović, Dževdet ; Kolesarić, Vladimir ; Pregrad, Jasenka ; Plavšić, Marlena (ur.). - Poreč : Gipa d.o.o. , 2008. 125-126 (ISBN: 978-953-95206-2-3).
Skup: 16.godišnje konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija-mediji-etika
Mjesto i datum: Poreč, Hrvatska, 1.-4.10.2008.
Ključne riječi: nastavnici; analiza sadržaja; dnevne novine; mediji
( teachers; content analysis; daily newspapers; media )
Sažetak:
Mediji nedvojbeno imaju veliki utjecaj na društvo, stvarajući ''društveno mišljenje'' te potičući javna razmišljanja i debate. Međutim, utjecaj medija na kreiranje statusa nastavničkog zvanja malo je istražena u znanstvenim krugovima. Stoga, cilj ovog istraživanja je utvrditi u kojim situacijama se najčešće izvještava o nastavnicima u dnevnim medijima, s naglaskom na kontekst u kojemu se pojavljuju (pozitivan ili negativan). Metodom analize sadržaja analizirali smo dnevne novine Večernji list, Novi list i Slobodnu Dalmaciju u 2006. godini. Kao jedinicu sadržaja uzeli smo svaki članak koji spominje nastavnike u bilo kojem kontekstu, ili su nastavnici autori komentara i mišljenja, tj. subjekti intervjua. Članak smo definirali kao svaku samostalnu tekstualnu i tekstualno-grafičku cjelinu, bez obzira na veličinu, u kojem se spominje nastavnik. Kako bi se podaci kvantitativno izrazili, izmjerena je površina svakog priloga u cm2. Izračunali smo površine s obzirom na prethodno definirane kategorije i vidjeli postoje li razlike u površinama i frekvenciji s obzirom na temu koja se obrađuje, rubrike dnevnih novina u kojima se najčešće pojavljuju takvi članci, kontekst (pozitivan, negativan, neutralan ili balansiran), spol aktera (muško, žensko, nedefiniran) i odnosa prema akteru (pozitivan, negativan, neutralan i balansiran), školu (osnovna, srednja, visoka) ili prostorno određenje (Hrvatska, svijet). Na kraju smo usporedili ta tri lista s obzirom na zastupljenost u kojima se spominju nastavnici, odnos prema nastavnicima i kontekst u kojemu se spominju.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Gordana Buljan Flander (gbuljan1@ffos.hr), 19. Vel. 2015. u 16:19 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4