crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 754740

Časopis

Autori: Vrkić, Marta; Vlahović-Štetić, Vesna
Naslov: Uvjerenja o strategijama učenja, korištenje strategija učenja i uspjeh u studiju
( Learning strategies: beliefs about learning strategies and academic achievement )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 154 (2013), 4; 511-526
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: strategije učenja; samoregulirano učenje; uvjerenja o strategijama učenja; motivacija
( learning strategies; self-regulated learning; beliefs about learning strategies; motivation )
Sažetak:
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos strategija učenja, uvjerenja o strategijama učenja i uspjeha u studiju u općem akademskom kontekstu. Pokušali smo odgovoriti na pitanja o doprinosu uvjerenja o strategijama učenja predikciji upotrebe strategija učenja te o njihovom doprinosu predikciji uspjeha u studiju. Istraživanje je provedeno na studentima Ekonomskog fakulteta i Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu (N=337). Korištene su skale strategija učenja iz MSLQ (Pintrich, Smith, Garcia i McKeachie, 1993.) te skala uvjerenja o strategijama učenja konstruirana za potrebe ovog istraživanja. Ispitivanje procjena upotrebe strategija učenja pokazalo je kako se strategije upravljanja resursima učenja koriste značajno manje u odnosu na kognitivne i metakognitivne strategije. Regresijska analiza s uvjerenjima o strategijama kao prediktorima i strategijama učenja kao kriterijem pokazala je kako uvjerenja o strategijama predviđaju upotrebu samo nekih strategija. Kao značajni pozitivni prediktori uspjeha u studiju pokazale su se jedino strategije upravljanja resursima učenja.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Uvjerenja o strategijama učenja, korištenje strategija učenja i uspjeh u studiju
Upisao u CROSBI: Vanja Putarek (vputarek@ffzg.hr), 10. Ožu. 2015. u 13:41 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4