Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvjerenja o strategijama učenja, korištenje strategija učenja i uspjeh u studiju (CROSBI ID 216934)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vrkić, Marta ; Vlahović-Štetić, Vesna Uvjerenja o strategijama učenja, korištenje strategija učenja i uspjeh u studiju // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 4; 511-526

Podaci o odgovornosti

Vrkić, Marta ; Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Uvjerenja o strategijama učenja, korištenje strategija učenja i uspjeh u studiju

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos strategija učenja, uvjerenja o strategijama učenja i uspjeha u studiju u općem akademskom kontekstu. Pokušali smo odgovoriti na pitanja o doprinosu uvjerenja o strategijama učenja predikciji upotrebe strategija učenja te o njihovom doprinosu predikciji uspjeha u studiju. Istraživanje je provedeno na studentima Ekonomskog fakulteta i Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu (N=337). Korištene su skale strategija učenja iz MSLQ (Pintrich, Smith, Garcia i McKeachie, 1993.) te skala uvjerenja o strategijama učenja konstruirana za potrebe ovog istraživanja. Ispitivanje procjena upotrebe strategija učenja pokazalo je kako se strategije upravljanja resursima učenja koriste značajno manje u odnosu na kognitivne i metakognitivne strategije. Regresijska analiza s uvjerenjima o strategijama kao prediktorima i strategijama učenja kao kriterijem pokazala je kako uvjerenja o strategijama predviđaju upotrebu samo nekih strategija. Kao značajni pozitivni prediktori uspjeha u studiju pokazale su se jedino strategije upravljanja resursima učenja.

strategije učenja; samoregulirano učenje; uvjerenja o strategijama učenja; motivacija

nije evidentirano

engleski

Learning strategies: beliefs about learning strategies and academic achievement

nije evidentirano

learning strategies; self-regulated learning; beliefs about learning strategies; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

154 (4)

2013.

511-526

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija