izvor podataka: crosbi
!
Uloga subjektivne vrijednosti prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju (CROSBI ID 776387)
Druge vrste radova | ostalo
Rovan, Daria ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna
Uloga subjektivne vrijednosti prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju // Filozofski fakultet u Zagrebu. 2014.
Podaci o odgovornosti
Rovan, Daria ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna
hrvatski
Uloga subjektivne vrijednosti prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju
U brošuri su prikazani neki od rezultata projekta "Uloga subjektivne vrijednosti matematike i prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju", u kojem su sudionici bili učenici osnovnih i srednjih škola.
prirodne znanosti; očekivanja uspjeha; subjektivna vrijednost
nije evidentirano
engleski
The role of subjective value of natural sciences in students' learning
nije evidentirano
natural sciences; expectancy of success; subjective value
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Filozofski fakultet u Zagrebu
2014.
nije evidentirano
objavljeno