Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Plesne strukture u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture i kinantropološka obilježja (CROSBI ID 623242)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kujundžić Lujan, Ivana ; Kvesić, Ivan ; Prskalo, Ivan Plesne strukture u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture i kinantropološka obilježja // Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost / Prskalo, Ivan ; Horvat, Vatroslav ; Badrić, Marko (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 19-31

Podaci o odgovornosti

Kujundžić Lujan, Ivana ; Kvesić, Ivan ; Prskalo, Ivan

hrvatski

Plesne strukture u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture i kinantropološka obilježja

Osnovni cilj istraživanja je utvrditi transformacijsku učinkovitost dvaju plesnih struktura na antropološki status učenika petih i šestih razreda te utvrđivanje eventualnih razlika između dječaka i djevojčica u usvajanju motoričkih znanja plesnih struktura. Pored osnovnog cilja utvrđene su i metrijske karakteristike dvaju testova za procjenu motoričkih znanja plesnih struktura. U istraživanju je sudjelovalo 36 učenika ( 16 djevojčica i 20 dječaka) petog i šestog razreda osnovne škole Fanice Dall’era iz Vira, Bosna i Hercegovina. Za procjenu motoričkih sposobnosti učenika izvršen je izbor nekoliko standardnih motoričkih mjernih instrumenata (prema Metikoš i sur., 1982.). Za procjenu motoričkih znanja plesnih struktura korištena su dva plesa, narodni ples – Dubrovačka poskočica – Linđo i dječji ples – Letkis te je izvođenje plesa svakog ispitanika snimljeno videozapisom. Tri suca su naknadno ocijenili izvođenje plesova na skali od 0- 4 odnosno 0-6 za jedan (Linđo) odnosno drugi ples (Letkis). Dobivene zadovoljavajuće metrijske karakteristike objektivnosti ( α), osjetljivosti (a3 a4 te KS- test) i homogenosti (F) pokazuju da su testovi motoričkih znanja plesova primjenjivi u školskoj praksi. Regresijskim analizama nije utvrđena povezanost kinantropoloških varijabli i motoričkih znanja plesova dok se između dvije točke mjerenja kinantropološke varijable statistički značajno razlikuju. Rezultati t- testa za zavisne uzorke ukazuju na promjenu u razini znanja kod oba motorička znanja plesova u finalnom provjeravanju u odnosu na inicijalno provjeravanje. Rezultati dobiveni u ovom istraživanju trebali bi pridonijeti kvalitetnijem programiranju plesnih struktura i pomoći pri provjeravanju usvojenosti motoričkih znanja plesnih struktura za učenike petih i šestih razreda osnovne škole.

plesne strukture ; tjelesna i zdravstvena kultura ; transformacijska učinkovitost

nije evidentirano

engleski

Dance structure in teaching physical education and kinantropological characteristics

nije evidentirano

dance structure ; physical educatio ; transformation efficiency

nije evidentirano

Podaci o prilogu

19-31.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost

Prskalo, Ivan ; Horvat, Vatroslav ; Badrić, Marko

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-78-6

Podaci o skupu

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja - 1. simpozij Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija