crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 758654

Zbornik radova

Autori: Ljubin Golub, Tajana; Petričević, Ema; Rovan, Daria
Naslov: Povezanost ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća kod studenata
( Relation between personality traits, motivational regulation strategies, academic procrastination and academic achievement )
Izvornik: XIX. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Slišković, Ana (ur.). - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju , 2014. 120-120 (ISBN: 978-953-331-054-1).
Skup: XIX. Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum: Zadar, 29.-31.5.2014.
Ključne riječi: motivacija; ličnost; samoregulirano učenje
( motivation; personality; self-regulated learning )
Sažetak:
Cilj rada bio je utvrditi povezanost osobina ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća. Pri tome nas je osobito zanimalo u kolikoj mjeri se individualne razlike u primjeni pojedinih strategija regulacija motivacije mogu objasniti na temelju osobina ličnosti. Također nas je zanimalo u kolikoj mjeri se na temelju ličnosti i strategija regulacije motivacije mogu objasniti razlike u akademskom postignuću i odlaganju. Uzorak je obuhvaćao 308 studenata PMF-a (prosjek 21 godina, 29% muških ispitanika). Primijenjeni su instrumenti: Goldbergov upitnik ličnosti IPIP-50 (ekstraverzije, ugodnosti, savjesnosti, emocionalne stabilnosti i intelekta) ; upitnik za mjerenje strategija za regulaciju motivacije (povećavanje situacijskog interesa, povećavanje osobnog značenja, samousmjeravanje na ovladavanje gradivom, samousmjeravanje na izvedbu nagrađivanjem, samousmjeravanje na izvedbu izbjegavanjem, kontrola okoline, samonagrađivanje, postavljanje bliskih ciljeva) ; skala akademskog odlaganja. Prikupljeni su podaci o prosječnom uspjehu tijekom studija. Rezultati istraživanja pokazuju da su osobine ličnosti značajno povezane sa strategijama regulacije motivacije i da objašnjavaju od 6%-18% varijance u korištenju pojedinih strategija. Hijerarhijskim regresijskim analizama utvrđeno je da samo strategija povećavanja osobnog značenja značajno doprinosi akademskom uspjehu, dok su akademskom odlaganju doprinosili snižena savjesnost i smanjena razina kontrole okoline. Model je objasnio 6% varijance akademskog uspjeha i 24% varijance akademskog odlaganja.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Ema Petričević (ema.petricevic@ufzg.hr), 20. Tra. 2015. u 11:47 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4