crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 758662

Zbornik radova

Autori: Petričević, Ema; Ljubin Golub, Tajana; Rovan, Daria
Naslov: Povezanost uključenosti s emocionalnom inteligencijom, percipiranom samoefikasnosti u samoregulaciji i strategijama regulacije motivacije
( Relation between engagement, emotional intelligence, self-efficacy for self-regulated learning and motivational regulation strategies )
Izvornik: 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa: sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.). - Zagreb : Filozofski fakultet, Zagreb , 2015. 183-183.
Skup: 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Mjesto i datum: Zagreb, 16.-18.4.2015.
Ključne riječi: uključenost ; emocionalna inteligencija ; samoregulirano učenje
( engagement ; emotional intelligence ; self-regulated learning )
Sažetak:
Istraživanja kontinurano pokazuju povezanost između školske uključenosti i postignuća, no manje je poznato kako varijable vezane uz ličnost i samoregulaciju pridonose uključenosti u nastavne aktivnosti. Cilj istraživanja bio je ispitati doprinos emocionalne inteligencije, samoefikasnosti u samoregulaciji, te strategija regulacije motivacije različitim aspektima uključenosti (kognitivnoj, bihevioralnoj i emocionalnoj), kao i ukupnoj uključenosti studenata u nastavne aktivnosti. U istraživanju je sudjelovalo 187 studenata nastavničkog smjera matematike PMF-a Sveučilišta u Zagrebu (prosječna dob: 21 godina, 75, % ženskih sudionika). Primijenjeni su: Skala emocionalne inteligencije, Skala samoefikasnosti u samoregulaciji, Upitnik za mjerenje strategija regulacije motivacije te Upitnik uključenosti. Hijerarhijske regresijske analize pokazale su da korištenje emocija (komponenta emocionalne inteligencije ) i samoefikasnosti u samoregulaciji značajno doprinose kognitivnoj i bihevioralnoj uključenosti, a regulacija emocija (komponenta emocionalne inteligencije) i samoefikasnosti u samoregulaciji emocionalnoj uključenosti. Od strategija regulacije motivacije objašnjenju varijance bihevioralne uključenosti značajno doprinosi strategija povećanja osobnog značenja, kognitivnoj uključenosti pridonosi strategija postavljanja bliskih ciljeva, a emocionalnoj uključenosti pridonosi strategija povećanja situacijskog interesa kao pozitivni prediktor, te strategije samogovora za izvedbu nagrađivanjem i izbjegavanjem kao negativni prediktori. Samoefikasnosti u samoregulaciji se pokazala najvažnijim prediktorom uključenosti. Varijable korištenje emocija, regulacija emocija, samoefikasnost u samoregulaciji te neke strategije regulacije motivacije objašnjavaju 41, 1% varijance ukupne uključenosti u nastavne aktivnosti.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Ema Petričević (ema.petricevic@ufzg.hr), 20. Tra. 2015. u 12:10 sati
Napomene:
ISSN 1849-6946



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4