crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 758903

Zbornik radova

Autori: Novaković, Svetlana; Tomljenović, Zlata; Rončević, Anita
Naslov: Praćenje i dokumentiranje likovnog stvaralaštva djece predškolske dobi
( Monitoring and documentation of preeschool childrens' visual art creation )
Izvornik: Istraživanje paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education / Prskalo, Ivan i drugi (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu , 2015. 56-64 (ISBN: 978-953-7210-80-9).
Skup: Istraživanje paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 13-15.4.2015.
Ključne riječi: dokumentiranje; likovne aktivnosti djece predškolske dobi; opažanje; praćenje
( documenting; visual art activities for children of preschool age; observation; monitoring )
Sažetak:
U razvojno-procesnom planiranju likovnih aktivnosti, kojemu je okvir ideja o kompetentnom djetetu, primarna uloga odgojitelja je pažljivo promatranje, slušanje i prikupljanje raznovrsne dokumentacije koja mu pomaže u razumijevanju procesa učenja djece. Kontinuirano praćenje dječjih aktivnosti, precizno i sistematično prikupljanje dokumentacijskoga gradiva (korištenjem različitih tehnika dokumentiranja) te njegova interpretacija omogućuju cjeloviti uvid u tijek likovno-kreativnog procesa i neiscrpan su izvor ideja za daljnje planiranje likovnih aktivnosti. Dokumentacija pruža djeci ponovni uvid u ono što su radili i govorili, omogućuje konstrukciju novih znanja na temelju kritičkoga osvrta na vlastiti rad i komunikacije s vršnjacima i odraslima. U tom kontekstu dokumentacija predstavlja važno sredstvo informiranja roditelja o dječjem razvoju, interesima i potrebama te sredstvo profesionalnog razvoja odgojitelja. U istraživanju, u koje je bilo uključeno 207 odgojitelja, zanimalo nas je kako odgojitelji prate i dokumentiraju likovne aktivnosti djece. Rezultati istraživanja odnose se na učestalost i načine dokumentiranja tijeka likovno- kreativnih aktivnosti i dječjih likovnih radova. Cilj istraživanja također je bio utvrditi postoje li statistički značajne razlike između odgojitelja u učestalosti dokumentiranja tijeka likovno-kreativnih aktivnosti s obzirom na stupanj obrazovanja i godine radnog iskustva.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: Zlata Tomljenović (zlata.tomljenovic@ufri.hr), 21. Tra. 2015. u 22:13 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4