crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 758924

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Nikolić, Lidija
Naslov: Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu
( Education of future teachers in primary education for teaching singing in classroom )
Knjiga: Sociološki aspekt pedagogije i izvođaštva u scenskim umetnostima
Urednik/ci: Petrović, Milena
Izdavač: Fakultet muzičke umetnosti u Beogradu
Grad: Beograd
Godina: 2014
Raspon stranica:: 81-99
ISBN: 978-86-88619-57-8
Ključne riječi: muzičko obrazovanje učitelja, muzička nastava na studijama, pevanje, vokalna edukacija
( music education of teachers, music courses during studies, singing, vocal education )
Sažetak:
U radu se prikazuje problem obrazovanja učitelja razredne nastave za vođenje pevanja sa decom ranog školskog uzrasta u okviru nastave muzike. Učitelj razredne nastave je prvi učitelj pevanja svoj deci i zbog toga su njegove muzičke kompetencije i muzičko obrazovanje na učiteljskom fakultetu vrlo značajni. Dat je pregled muzičkih kompetencija učitelja za pevanje zasnovane na predmetnom kurikulumu u osnovnoj školi i na razvojnim mogućnostima učenika, uključujući vokalnu edukaciju i poznavanje vokalne higijene. Ukazuje se na probleme koji nastaju u toku obrazovanja budućih učitelja za sticanje kompetencija pevanja na studijama i prikazuju se rešenja koja su zasnovana na naučnim istraživanjima kako bi postignuća studenata bila optimalna. Razmatraju se moguća didaktičko-metodička rešenja u nastavi muzike na studijama i u tom kontekstu uloga nastavnika pevanja. Izneseno razmatranje otvara pitanje koje je u vezi sa nivoom muzičkih znanja i veština, kao i sa supkompetencijama koje su potrebne učitelju osnovnog obrazovanja za kvalitetno vođenje pevanja u razredu, a ono podrazumeva i učiteljevo samopouzdanje u sopstvene muzičke kompetencije. Takvo samopouzdanje omogućiće učitelju da pevanju pristupi sa radošću i da pevanje oblikuje u igru.
Izvorni jezik: srp
Kategorija: Pregledni
Znanstvena područja:
Pedagogija,Glazbena umjetnost,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Puni text rada: 758924.Lidija_Nikolic_education_of_futurepdf (tekst priložen 17. Lis. 2017. u 19:49 sati)
Upisao u CROSBI: Lidija Nikolić (lnikolic@foozos.hr), 22. Tra. 2015. u 09:15 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4