crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 760525

Zbornik radova

Autori: Lončarić, Darko; Majić, Tatjana
Naslov: Prilog razvoju i validaciji Skale učiteljskih kompetencija
( Contribution to the development and validation of Teachers'Competence Scale )
Izvornik: Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – Zbornik radova: IV. simpozij / Prskalo, Ivan i sur. (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu , 2015. 150-162 (ISBN: 978-953-7210-82-3).
Skup: Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 13-15.04.2015.
Ključne riječi: evaluacija; metrijske karakteristike; obrazovanje; studijski program; škola
( education; evaluation; metric characteristics; school; study program )
Sažetak:
Skala učiteljskih kompetencija kreirana je s ciljem kontinuiranog unaprjeđenja studijskog programa na Učiteljskom fakultetu u Rijeci. Njezin osnovni oblik može se prilagoditi raznim svrhama (evaluacija, utvrđivanje potreba za profesionalnim razvojem i sl.). U inicijalnoj fazi konstrukcije koristila se u formi procjene važnosti pojedinih kompetencija koje su dali različiti sudionici odgoja i obrazovanja u području razredne nastave: učitelji, ravnatelji i stručni suradnici te nastavnici Učiteljskog fakulteta. U istraživanju je sudjelovalo 374 sudionika iz 39 osnovnih škola Primorsko-goranske županije, uključujući i nastavnike na Učiteljskom fakultetu u Rijeci. Utvrđeno je da konstruirana Skala učiteljskih kompetencija ima zadovoljavajuće metrijske karakteristike. Od svih kompetencija sudionici su istaknuli metodičke kompetencije i praksu kao najvažnije elemente programa učiteljskog studija, dok su najmanje važnim procijenili metodološke kompetencije vezane uz kreiranje novih znanja iz područja odgoja i obrazovanja. U procjenama važnosti različitih kompetencija utvrđene su i razlike među skupinama ispitanika pri čemu su ravnatelji i stručni suradnici u pravilu davali više procjene važnosti gotovo svim istraživanjem obuhvaćenim kompetencijama, učitelji su bili, u odnosu na ostale kompetencije, relativno više usmjereni na individualni rad s djecom s posebnim potrebama, a fakultetski nastavnici na znanstveno- metodološke kompetencije. U narednim istraživanjima potrebno je utvrditi primjenjivost skale i stabilnost metrijskih karakteristika na različitim formama i populacijama.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 100-1001677-0880
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Puni text rada: 760525.2015_Loncaric_Majic_Skala_uciteljskih_kompetencija.pdf (tekst priložen 6. Svi. 2015. u 11:09 sati)
URL Internet adrese: http://psihometar.blogspot.com/2011/10/skala-uciteljskih-kompetencija.html
Upisao u CROSBI: Darko Lončarić (dloncaric@uniri.hr), 6. Svi. 2015. u 11:09 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4