crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 761535

Zbornik radova

Autori: Mindoljević Drakulić, Aleksandra; Gruden, Vladimir; Vidas, Mercedes; Bilić, Vedran
Naslov: Kako studenti medicine doživljavaju grupnu psihodramu
( How Medical Students Perceive Group Psychodrama )
Izvornik: 15. Dani Ramira BujasaZagreb :
Skup: 15. Dani Ramira Bujasa
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 13. - 15. 12. 2001.
Ključne riječi: grupna psihoterapija; analitička psihodrama; studenti medicine
( group psychotherapy; analytical psychodrama; medical students )
Sažetak:
Psihodrama je scenskoekspresivna psihoterapijska tehnika čiji je dijagnostički i terapijski efekt spontane scenske igre početkom 20.stoljeća prvi uočio i primijenio liječnik Jakob Levy Moreno. Od 70-ih se godina prošloga stoljeća u Klinici za psihološku medicinu u terapijskom radu s bolesnicima (djecom, adolescentima i odraslima) provodi grupna i individualna analitička psihodrama. No, osim u umjetničke i terapijske svrhe primjena psihodrame može biti u edukativne svrhe. Cilj je našeg rada bio da tijekom vježbi iz jednosemestralnog kolegija „Psihološka medicina“ studente 3.godine Medicinskog fakulteta u Zagrebu, upoznamo s grupnom psihodramom kao dodatnom mogućom praktičnom i kliničkom psihologijskom izobrazbom. Budući da su se svi ispitani studenti prvi pu susreli s tom dijagnostičkom i terapijskom tehnikom („naivni“ ispitanici) te nije postojala nikakva prisila dolaska na taj dio vježbi, autore je pritom zanimalo kako je taj psihički zdravi dio populacije uopće doživio psihodramu. Za tu je prigodu izrađena kratka anketa s nekoliko pitanja o studentskim stajalištima vezanim uz provođenu psihodramu. Anketiranje je provedeno u 4 manje skupine, zadnjeg dana vježbi, u lipnju 2001. godine u opservacijskoj sobi Klinike za psihološku medicinu. Anketiran je 31 student, treće godine. Rezultati su pokazali da su studenti imali veoma podijeljena razmišljanja i doživljaje o toj psihoterapijskoj tehnici. Naime, 2/3 ispitanih studenata psihodramu je doživjelo kao iznimno negativno osobno iskustvo dok je trećina preostalih studenata imala pozitivan osjećaj u odnosu na takav vid praktične edukacije, navodeći da ih je ovakav način izobrazbe poticao na razmišljanje i učvršćivao njihovo samopouzdanje.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Kliničke medicinske znanosti,Psihologija
Upisao u CROSBI: Aleksandra Mindoljević (aleksandra.mindoljevic@ufzg.hr), 17. Svi. 2015. u 00:35 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4