Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina" (CROSBI ID 624105)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mindoljević Drakulić, Aleksandra ; Gruden, Vladimir
hrvatski
Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina"
U ovom su radu autori željeli ispitati koliko su bili funkcionalni i efikasni u provođenju nastave iz „Psihološke medicine“ sa studentima treće godine Medicinskog fakulteta u Zagrebu. Zanimalo ih je koliko su njihova predavanja bila zanimljiva, korisna, koliko su studenti čuli novih saznanja i jesu li im ta saznanja bila dovoljno dobra i upotrebljiva za kliničku praksu i općenito za život. Nakon odslušanih predavanja, u lipnju je 31 student anonimno ispunio anketu, u kojoj je s pomoću skala procjene (metodom školskog ocjenjivanja) između ostalog, procijenio i gore navedene elemente. Rezultati su pokazali da je srednja vrijednost prilikom procjenjivanja zanimljivosti kolegija iznosila 3.26, za korisnost 3.13, za stjecanje novih saznanja aritmetička sredina bila je 3.26 te za upotrebljivost najniža srednja vrijednost od 2.87. Autori su zaključili da za poboljšanje programa treba djelomično prestrukturirati nastavu: nastaviti rad u mali grupama, uključiti u predavanja više prikaze slučajeva, a težište nastave umjesto na predavanja staviti na vježbe.
nastava; efikasnost; studenti medicine; psihološka medicina
nije evidentirano
engleski
Opinion and Evaluation of Medical Students on the Efficacy of the Curricular Course on Psychological Medicine
nije evidentirano
teaching course; efficacy; medical students; psychological medicine
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske
Pula:
Podaci o skupu
9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske
predavanje
18.10.2001-21.10.2001
Pula, Hrvatska