crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 763359

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Igrić, Ljiljana
Naslov: Uvod u inkluzivnu edukaciju
( Introduction to inclusive education )
Knjiga: Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća
Urednik/ci: Igrić, Ljiljana
Izdavač: Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijsku fakultet i Školska knjiga
Grad: Zagreb
Godina: 2015
Raspon stranica:: 3-50
Ukupni broj stranica u knjizi:: 400
ISBN: 978-953-0-31593-8
Ključne riječi: djeca s teškoćama, integracija, inkluzija, teorijske osnove inkluzije, perspektiva obogaćivanja
( children with disabilities, integration, inclusion, theoretical approach to inclusion, perspective of empowerment )
Sažetak:
Odgoj i obrazovanje djece s teškoćama postalo je ponovo na kraju dvadesetog stoljeća veliki izazov u svijetu i u Hrvatskoj, jer je praksa specijalnog obrazovanja pokazala niz nedostataka. Porasla je svijest društva o diskriminaciji djece s teškoćama u obrazovanju te su se tražili putevi njihovog uključivanja u obrazovanje zajedno s ostalim vršnjacima. Pojmovno razlikovanje integracije i inkluzije je jedan od pokazatelja prepreka na koje nailazi „obrazovanje za sve“. Razvoj obrazovnog uključivanja krenuo je prvo putem na kojem je bilo mnogo iznimaka i utvrđivanja kategorija djece koja se mogu i kategorija koje se ne mogu uključiti, a takav put ne može osigurati jednakost u pristupačnosti obrazovanju za svu djecu. Provedba edukacijske inkluzije moguća je samo uz društvene promjene i to od državne razine do razine svake lokalne škole. Ovaj proces je determiniran i povijesnim razvojem obrazovanja djece s teškoćama u svakoj zemlji, ali i procesima reguluranja prava osoba s invaliditetom i prava djece općenito na međunarodnoj razini. U edukacijsku inkluziju važno je ugraditi dosadašnje spoznaje razvojnih teorija i drugih relevantnih istraživanja koja mogu omogućiti učinkovitije obrazovanje sve djece.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Pregledni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Ljiljana Igrić (ljiljana.igric@public.carnet.hr), 29. Svi. 2015. u 13:18 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4