crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 763414

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Igrić, Ljiljana
Naslov: Odgojno-obrazovna praksa i različitost
Knjiga: Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća
Urednik/ci: Igrić, Ljiljana
Izdavač: Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet i Školska knjiga
Grad: Zagreb
Godina: 2015
Raspon stranica:: 76-120
Ukupni broj stranica u knjizi:: 400
ISBN: 978-953-0-31593-8
Ključne riječi: istraživanja inkluzivnog obrazovanja, prihvaćanje različitosti, razredna klima, suradničko poučavanje
Sažetak:
Uz pokret za prava sve djece na jednakost u dostupnosti obrazovanju i primjenu spoznaja iz psihologije odgoja i obrazovanja postepeno se razvija praksa odgoja i obrazovanja, koja vodi računa o različitosti među učenicima. Procesu razvoja inkluzivne škole doprinijela su istraživanja o inkluziji iz perspektive njenih ključnih dionika učitelja, roditelja i učenika te istraživanja o primjeni raznih modela potpore školi za provedbu inklkuzije. Pri tome se ističe da je za ostvarivanje inkluzije, nakon istraživanja i rasprava o strategijama prilagodbe škole u zadnjih dvadeset godina prošlog stoljeća, ključno usmjeriti se na rasprave o prihvaćanju filozofije inkluzije. Svjesnost o važnosti konteksta u kojem se odvija nastava, od razreda do škole u cjelini, potiče niz strategija kako bi škola postala ugodno mjesto boravka svim njenim članovima, pri čemu se posebno naglašava uloga suradničkog poučavanja. U tom smjeru su i nastojanja da pristupi i metode specijalnih edukatora (edukacijsko- rehabilitaciskih stručnjaka) i redovnih nastavnika postanu kroz njihovu usku suradnju sastavni dio svake škole u lokalnoj zajednici.
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Ljiljana Igrić (ljiljana.igric@public.carnet.hr), 29. Svi. 2015. u 22:51 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4