crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 763516

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Sekušak-Galešev, Snježana; Stančić, Zrinjka; Igrić, Ljiljana
Naslov: Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja
( School for all, classification of students and learning factors )
Knjiga: Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća
Urednik/ci: Igrić, Ljiljana
Izdavač: Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Grad: Zagreb
Godina: 2015
Serija: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis
Raspon stranica:: 204-247
Ukupni broj stranica u knjizi:: 400
ISBN: 978-953-0-31593-8
Ključne riječi: razvrstavanje, stilovi učenja, motivacija, pažnja, pamćenje, strategije
( clasiffication, learning stiles, motivation, attention, memory, strategies )
Sažetak:
Znanje o preferiranom stilu učenja učenika u razredu, o motivaciji te razumijevanje kako učenik pamti i u kojoj mjeri može fokusirati svoju pažnju daje učiteljima i roditeljima smjernice i ideje za planiranje poučavanja, a služi i kao poticaj za kreativno osmišljavanje pristupa u radu kod kuće. Individualizirani pristup u radu sa svim učenicima razreda ima uporište u analiziranim sposobnostima za učenje u ovom poglavlju. Kod pristupa poučavanju prilagođenom sposobnostima ciljevi se jasnije i lakše definiraju, a koraci prema realizaciji ciljeva u školovanju sasvim se specifično određuju. Želimo li unaprijediti učenje i poučavanje u sklopu školskog sustava, tada je jedna od najvažnijih zadaća nastave otkriti učenikove sposobnosti te na osnovi njih organizirati poučavanje, za razliku od oslanjanja na kategorije koje se fokusiraju isključivo na nedostatke i teškoće.Svaki učenik može uspjeti ako zna svoje jake strane. Nema neuspješnih učenika niti neuspješnih učitelja. Postoje samo učenici koji još nisu otkrili svoje sposobnosti i učitelji koji nisu prilagodili način poučavanja svojim učenicima.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Pregledni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Ljiljana Igrić (ljiljana.igric@public.carnet.hr), 30. Svi. 2015. u 23:45 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4