Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja (CROSBI ID 54203)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Sekušak-Galešev, Snježana ; Stančić, Zrinjka ; Igrić, Ljiljana Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.). Zagreb: Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 204-247

Podaci o odgovornosti

Sekušak-Galešev, Snježana ; Stančić, Zrinjka ; Igrić, Ljiljana

hrvatski

Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja

Znanje o preferiranom stilu učenja učenika u razredu, o motivaciji te razumijevanje kako učenik pamti i u kojoj mjeri može fokusirati svoju pažnju daje učiteljima i roditeljima smjernice i ideje za planiranje poučavanja, a služi i kao poticaj za kreativno osmišljavanje pristupa u radu kod kuće. Individualizirani pristup u radu sa svim učenicima razreda ima uporište u analiziranim sposobnostima za učenje u ovom poglavlju. Kod pristupa poučavanju prilagođenom sposobnostima ciljevi se jasnije i lakše definiraju, a koraci prema realizaciji ciljeva u školovanju sasvim se specifično određuju. Želimo li unaprijediti učenje i poučavanje u sklopu školskog sustava, tada je jedna od najvažnijih zadaća nastave otkriti učenikove sposobnosti te na osnovi njih organizirati poučavanje, za razliku od oslanjanja na kategorije koje se fokusiraju isključivo na nedostatke i teškoće.Svaki učenik može uspjeti ako zna svoje jake strane. Nema neuspješnih učenika niti neuspješnih učitelja. Postoje samo učenici koji još nisu otkrili svoje sposobnosti i učitelji koji nisu prilagodili način poučavanja svojim učenicima.

razvrstavanje, stilovi učenja, motivacija, pažnja, pamćenje, strategije

nije evidentirano

engleski

School for all, classification of students and learning factors

nije evidentirano

clasiffication, learning stiles, motivation, attention, memory, strategies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

204-247.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća

Igrić, Ljiljana

Zagreb: Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2015.

978-953-0-31593-8

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija