crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 763830

Zbornik radova

Autori: Maretić, Meri; Caktaš, Josipa; Martinović, Drago
Naslov: Društvenim medijima do mobilizacije biračkog tijela na lokalnim izborima
( The use of social media for the electorate mobilization in the local elections )
Izvornik: Medijski dijalozi / Drašković, Mimo (ur.). - Cetinje : IVPE , 2015. 385-406.
ISSN: 1800-7074
Skup: VIII. Crnogorski medijski dijalozi "Medijska (ne)pismenost"
Mjesto i datum: Pljevlja, Crna Gora, 29-31.05.2015.
Ključne riječi: društveni mediji; nestranački kandidati i liste; građani; kampanja; lokalni izbori
( social media; nonpartisan candidates and lists; citizens; campaigns; local elections )
Sažetak:
Jedan od temeljnih ciljeva svih izbornih kampanja jest mobilizacija što većeg broja glasača te stjecanje njihova povjerenja. U predizbornim aktivnostima koje uključuju dobro planiranu i koordiniranu kampanju uloga društvenih medija može biti ključna za uspjeh u postizanju izbornih rezultata, uz uvjet da birači prepoznaju primljenu poruku. Politička događanja na lokalnoj razini te pripremljenost za komuniciranje s građanima korištenjem društvenih medija, daju doprinos aktivaciji glasača i jačanju interakcije kroz otvoreno, odgovorno i argumentirano komuniciranje. U radu su analizirane nestranačke kampanje: kandidatkinje grupe građana Marijane Puljak koja se na lokalnim izborima održanim 2013. godine prvi put natjecala na gradskoj razini za gradonačelnicu, a njena lista za Gradsko vijeće grada Splita (Republika Hrvatska) te kandidata Dalibora Ravića i Neovisne liste SOS Široki Brijeg za načelnika Općine, odnosno za Općinsko vijeće Širokog Brijega na izborima održanim 2012. godine (Bosna i Hercegovina). Nestranački i široj javnosti do tada nepoznati kandidati, koji su mobilizaciju birača temeljili na komunikaciji putem društvenih medija, postali su značajni sudionici u donošenju odluka predstavničkih tijela. Postignuti rezultati upućuju na činjenicu da se korištenjem prednosti novih medija u kratkom roku uspijeva mobilizirati biračko tijelo i ostvariti izborni rezultat prema postavljenom izbornom cilju.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
URL Internet adrese: https://medijskidijalozi.files.wordpress.com/2015/10/medijski-dijalozi-22.pdf
Upisao u CROSBI: Drago Martinović (drago.martinovic@public.carnet.hr), 1. Lip. 2015. u 19:27 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4