Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dvojezično usvajanje jezika: povezanost s jezičnim teškoćama i nejezičnim sposobnostima (CROSBI ID 219523)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Vujnović Malivuk, Kristina ; Palmović, Marijan Dvojezično usvajanje jezika: povezanost s jezičnim teškoćama i nejezičnim sposobnostima // Logopedija, 5 (2015), 1; 20-24

Podaci o odgovornosti

Vujnović Malivuk, Kristina ; Palmović, Marijan

hrvatski

Dvojezično usvajanje jezika: povezanost s jezičnim teškoćama i nejezičnim sposobnostima

Usvajanje dvaju jezika u ranoj dobi utječe na lingvističko i nelingvističko funkcioniranje. Djeca koja usvajaju dva jezika od rođenja pokazuju slične uzorke usvajanja jezika (morfosintaktične strukture, prve riječi) kao i jednojezična djeca, međutim, postoje i neki vidovi jezičnog usvajanja koji su specifični za dvojezičnost. Osim sposobnosti da komuniciraju na dvama jezicima, dvojezična djeca pokazuju bolju kognitivnu fleksibilnost, metalingvističku svijest i kreativnost u upotrebi jezika. U nekim fazama jezičnog usvajanja njihova je jezik sličan jeziku djece s posebnim jezičnim teškoćama (PJT) pa je važno razlučiti razvojne obrasce ovih dvaju skupina i istražiti sličnosti u njihovom usvajanju jezika. Novija istraživanja sugeriraju da su najistaknutije razlike između ovih dvaju skupina brzina usvajanja ispravnih jezičnih struktura i kreativnost u jezičnoj upotrebi.

dvojezičnost ; rana komunikacija ; posebne jezične teškoće

nije evidentirano

engleski

Bilingual language acquisition: relation to language impairment and non-linguistic functioning

nije evidentirano

bilingualism ; early communication ; specific language impairment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (1)

2015.

20-24

objavljeno

1330-5484

1849-4706

Povezanost rada

Filologija, Psihologija