Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti (CROSBI ID 626570)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Rački, Željko ; Jozić, Ivica Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti // Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli / Prepoznavanje darovitih i rad s njima u vrtiću i školi / Prepoznavanje nadarenih i rad sa njima u vrtiću i školi / Identifying the Gifted and How to Work with Them in Pre-school Institutions and Primary Schools / Juriševič, Mojca ; Gradišek, Polona (ur.). Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2015. str. 109-114

Podaci o odgovornosti

Rački, Željko ; Jozić, Ivica

hrvatski

Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti

Cilj je ovoga istraživanja bio ispitati hoće li aktivno sudjelovanje u aktivnostima s darovitom djecom i njihovim mentorima imati utjecaj na samoprocjene budućih učitelja o njihovom učenju o obrazovanju koje će biti dužni omogućiti darovitoj djeci. Sudjelovale su 43 studentice učiteljskoga studija s treće, četvrte i pete i posljednje godine studija iz Osijeka i Slavonskog Broda. Studentice su povedene na terensku nastavu kojom su bila zastupljena područja znanosti i umjetnosti kao jednako reprezentativni oblici kreativno-produktivne darovitosti. Studijski je posjet trajao jedan cijeli dan u Školu stvaralaštva Novigradsko proljeće (NP) i Znanstveno Edukacijski Centar u Višnjanu (ZECV). Posjet je NP uključivao intenzivno aktivno sudjelovanje studenata u 18 umjetničkih radionica, a posjet je ZECV uključivao posjet kampu, zvjezdarnici i nastavnim objektima za edukaciju u području znanosti, uz predavanje o znanstvenim nastavnim aktivnostima za djecu. Studenti su ispunili upitnik o obrazovanju darovitih prije i po završetku ovih studijskih posjeta. Odgovori su na pitanja uključivali glagole prema taksonomiji obrazovnih ciljeva primjenjenih na temu darovitosti. Rezultati su pokazali značajno poboljšanje u samoprocjenama studenata na svim razinama taksonomije, s najsnažnijim poboljšanjem na razini primjene. Ova je praktična nastava stvorila prilike budućim učiteljima za učenje od stručnjaka za odgoj i obrazovanje darovitih. Kroz svoju je neposrednost i konkretnost poslužila za poboljšanje samoprocjena studentskih kompetencija te je ubrzala razumijevanje studenata o tome što je darovitost, kako se njeguje, razvija i za nju obrazuje. Vidljivo je poboljšala razumijevanje studenata o tome što je njihova uloga kao budučih učitelja u obrazovanju darovite djece i adolescenata.

obrazovanje darovitih; ciljevi učenja; kampovi umjetnosti i znanosti

nije evidentirano

engleski

Accelerating students' of teacher studies learning about their work for and with children gifted in arts and sciences

nije evidentirano

gifted education; learning objectives; arts and science camps

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-114.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli / Prepoznavanje darovitih i rad s njima u vrtiću i školi / Prepoznavanje nadarenih i rad sa njima u vrtiću i školi / Identifying the Gifted and How to Work with Them in Pre-school Institutions and Primary Schools

Juriševič, Mojca ; Gradišek, Polona

Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani

978-961-253-180-5

Podaci o skupu

Mednarodna strokovna konferenca / International Conference: Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli

predavanje

20.08.2015-21.08.2015

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija