crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 774014

Zbornik radova

Autori: Rački, Željko; Jozić, Ivica
Naslov: Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti
( Accelerating students' of teacher studies learning about their work for and with children gifted in arts and sciences )
Izvornik: Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli / Prepoznavanje darovitih i rad s njima u vrtiću i školi / Prepoznavanje nadarenih i rad sa njima u vrtiću i školi / Identifying the Gifted and How to Work with Them in Pre-school Institutions and Primary Schools / Juriševič, Mojca ; Gradišek, Polona (ur.). - Ljubljana : Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani , 2015. 109-114 (ISBN: 978-961-253-180-5).
Skup: Mednarodna strokovna konferenca / International Conference: Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli
Mjesto i datum: Ljubljana, Slovenija, 20-21.8.2015.
Ključne riječi: obrazovanje darovitih; ciljevi učenja; kampovi umjetnosti i znanosti
( gifted education; learning objectives; arts and science camps )
Sažetak:
Cilj je ovoga istraživanja bio ispitati hoće li aktivno sudjelovanje u aktivnostima s darovitom djecom i njihovim mentorima imati utjecaj na samoprocjene budućih učitelja o njihovom učenju o obrazovanju koje će biti dužni omogućiti darovitoj djeci. Sudjelovale su 43 studentice učiteljskoga studija s treće, četvrte i pete i posljednje godine studija iz Osijeka i Slavonskog Broda. Studentice su povedene na terensku nastavu kojom su bila zastupljena područja znanosti i umjetnosti kao jednako reprezentativni oblici kreativno-produktivne darovitosti. Studijski je posjet trajao jedan cijeli dan u Školu stvaralaštva Novigradsko proljeće (NP) i Znanstveno Edukacijski Centar u Višnjanu (ZECV). Posjet je NP uključivao intenzivno aktivno sudjelovanje studenata u 18 umjetničkih radionica, a posjet je ZECV uključivao posjet kampu, zvjezdarnici i nastavnim objektima za edukaciju u području znanosti, uz predavanje o znanstvenim nastavnim aktivnostima za djecu. Studenti su ispunili upitnik o obrazovanju darovitih prije i po završetku ovih studijskih posjeta. Odgovori su na pitanja uključivali glagole prema taksonomiji obrazovnih ciljeva primjenjenih na temu darovitosti. Rezultati su pokazali značajno poboljšanje u samoprocjenama studenata na svim razinama taksonomije, s najsnažnijim poboljšanjem na razini primjene. Ova je praktična nastava stvorila prilike budućim učiteljima za učenje od stručnjaka za odgoj i obrazovanje darovitih. Kroz svoju je neposrednost i konkretnost poslužila za poboljšanje samoprocjena studentskih kompetencija te je ubrzala razumijevanje studenata o tome što je darovitost, kako se njeguje, razvija i za nju obrazuje. Vidljivo je poboljšala razumijevanje studenata o tome što je njihova uloga kao budučih učitelja u obrazovanju darovite djece i adolescenata.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Željko Rački (zracki@foozos.hr), 31. Kol. 2015. u 11:35 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4