crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 774117

Zbornik radova

Autori: Medek, Goran; Banić, Dubravko
Naslov: Ambalaža u funkciji branda
( Package in the function of a brand )
Izvornik: Zbornik radova Blaž Baromić 2005 / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.). - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Matica Hrvatska Ogranak Senj ; Inštitut za celulozo in papir, Ljubljana , 2005. 51-54 (ISBN: 953-96020-4-1).
Skup: 9. Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2005
Mjesto i datum: Lovran, Hrvatska, 14-17.09.2005.
Ključne riječi: Brand; proizvod; ambalaža; kutija; prodaja; marketing
( Brand; product; packaging; box; sale; marketing )
Sažetak:
U radu je provedeno istraživanje putem Interneta i literature o utjecaju ambalaže u funkciji branda. Promatran je utjecaj branda kod velikih svjetskih proizvođača i neki primjeri u našoj proizvodnji. Brand je zbroj svih mentalnih veza koje ljudi imaju oko njega. Prava snaga branda je u njegovoj vezi s potrošačem. Cilj branding programa je da izdvoji određeni proizvod na tržištu od ostalih proizvoda. U slučaju ako većina proizvoda u ponudi sliči jedan drugom, percepcija o tom proizvodu mora biti drugačija. Mora se u svijesti potrošača kreirati percepcija da na tržištu ne postoji ni jedan proizvod kao taj proizvod. Da je on jedinstven i da ga treba zapamtiti kao nešto potpuno novo i posebno. Međutim, jako je važno znati da se proces branding-a ne događa na tržištu proizvoda i usluga već isključivo u svijesti potrošača. Odluka o tome da se kupi neki proizvod (ili ne kupi), donosi se prethodnim pozicioniranjem proizvoda, njegovog imena (branda) u svijesti potrošača. Kad do njega dođe, rezultat kupovine je već unaprijed predodređen. Brand predstavlja zbroj svih asocijacija koje potrošač ima u odnosu na proizvod ili tvrtku. On obuhvaća reputaciju proizvoda, garancije koje tvrtka pruža, kao i vrijednosti za koje se zalaže. Snažan brand potrošaču govori što mogu očekivati od nekog proizvoda, on stvara vezu sa potrošačem. Upravo tu je velika uloga ambalaže da sa svim svojim funkcijama i zadaćama uspostavi taj odnos.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija
Puni text rada: 774117.BB_Medek_2005.pdf (tekst priložen 31. Kol. 2015. u 22:36 sati)
Upisao u CROSBI: Goran Medek (Goran.Medek@grf.hr), 31. Kol. 2015. u 22:36 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4