Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju (CROSBI ID 626647)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Martinović, Drago Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju // Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.) Kreativnost i mediji / Srećko Brdovčak Mac (ur.). Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015. str. 50-x

Podaci o odgovornosti

Martinović, Drago

hrvatski

Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju

Kreativnost definirana kao sposobnost stvaranja novih ideja, kao i rješavanja kompleksnih problema jedna je od ključnih poželjnih osobina djelatnika za odnose s javnošću. Novi modeli komuniciranja zasnovani na alatima novih medija modeli su koji omogućuju interaktivnost, ali i veću razinu kreativnosti u radu djelatnika za odnose s javnošću. Jedan od ciljeva ovoga rada je prepoznati važnost kreativnosti djelatnika za odnose s javnošću uposlenih u javnoj upravi u (novo)medijskom okruženju. Iako se teško prihvaćaju kreativna rješenja i nove ideje koje uvode neku novost, odnosno ideje koje odstupaju od ustaljenog načina rada posebice kada se radi o javnoj upravi, upravo je na djelatnicima za odnose s javnošću da ideje argumentirano iznesu tako da pretpostavljenima jedino preostaje da te ideje prihvate. U sklopu rada bit će predstavljeni rezultati istraživanja provedenih metodom intervjua s djelatnicima za odnose s javnošću uposlenih u javnoj upravi.

odnosi s javnošću; kreativnost; javna uprava

nije evidentirano

engleski

Creativity of the public relations employees in (new) media environment

nije evidentirano

public relations; creativity; public administration

nije evidentirano

Podaci o prilogu

50-x.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.) Kreativnost i mediji

Srećko Brdovčak Mac

Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

978-953-56314-5-3

Podaci o skupu

Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.)Kreativnost i mediji

poster

17.09.2015-20.09.2015

Cres, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice