crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 775814

Zbornik radova

Autori: Rački, Željko
Naslov: Acceleration in elementary education as empirically grounded but neglected methods of meeting the authentic educational needs of the gifted children
Izvornik: 5. Münstersche Bildungskongress „Potenzialentwicklung. Begabungsförderung. Bildung der Vielfalt.“ / Fischer et al. (ur.). - Münster : WWU (ICBF, LIF) , 2015. 88-88.
Skup: 5. Münstersche Bildungskongress mit dem Titel „Potenzialentwicklung. Begabungsförderung. Bildung der Vielfalt.“ an der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster
Mjesto i datum: Münster, Njemačka, 9-12.09.2015.
Ključne riječi: acceleration; gifted education
Sažetak:
Acceleration is one method of meeting the educational needs of the gifted. The Curriculum for primary schools in Croatia states that acceleration is more demanding and sensitive method of fulfilling the needs of the gifted and talented students, and this relates to infrequency of its use, which is not in accordance with empirical findings on the acceleration as one of the organizationally simplest, cheapest and effective forms of work with the gifted.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Željko Rački (zracki@foozos.hr), 14. Ruj. 2015. u 14:19 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4