crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 777067

Disertacija

Autor: Moler, Marina
Naslov: Pretilost učenika u primarnom obrazovanju
( Obesity of students in primary education )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Učiteljski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 21.09.
Godina: 2015
Stranica: 39
Mentor: Prskalo, Ivan
Neposredni voditelj: Hraski, Marijana
Ključne riječi: pretilost djece; urbana sredina; ruralna sredina; indeks tjelesne mase
( childhood obesity; urban area; rural area; body mass index )
Sažetak:
Predmet ovog istraživanja bila je pretilost djece u primarnom odrazovanju s obzirom na urbano ruralnu pripadnost. Uzorak entiteta se sastojao od 214 učenika starosne dobi od 7 do 10 godina iz dvije osnovne škole, jedne iz urbanog područja i druge iz ruralnog područja. Za potrebe istraživanja izvedena su mjerenja za procjenu antropometrijskih karakteristika. Djeca su dobrovoljno sudjelovala u istraživanju a roditelji su potpisali pristanak za sudjelovanje. Rezultati deskriptivnih parametara pokazali su da obje skupine ispitanika imaju granične vrijednosti indeksa tjelesne mase. Najniža uočena vrijednost indeksa tjelesne mase je na petoj centilnoj krivulji što je granica pothranjenosti, a najviša uočena vrijednost je na devedesetpetoj centilnoj krivulji, što je granica pretilosti. Rezulati t-testa pokazali su statistički značajnu razliku za više varijabli. Varijabla kod koje je statistički značajna razlika pokazana najviše puta je postotak tjelesne masti. Djeca iz ruralnog područja imala su 6% manje vrijednosti od djece iz urbanog područja za tu varijablu. Značajna statistička razlika nije uočena za varijablu percentili indeksa tjelesne mase jer su mjerenja za tu varijablu generalno sličnih vrijednosti iz čega možemo zaključiti da nema razlike u stupnju uhranjenosti između učenika iz urbane i ruralne sredine.
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: hrv
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: Marijana Hraski (marijana.hraski@ufzg.hr), 22. Ruj. 2015. u 10:20 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4