Pregled bibliografske jedinice broj: 782592

Autori: Jović, Marija
Naslov: Zov identiteta, neprijeporno pitanje naroda u EU na primjeru Republike Hrvatske
Izvornik: Kulturno-umjetnička udruga Ujević Zbornik radova 3. znanstveno-stručno savjetovanje: Kulturno nasljeđe Ujević / Ujević, Darko (ur.). - Krivodol : Kulturno-umjetnička udruga Ujević , 2015. 53-57 (ISBN: 978-953-56774-5-1).
Skup: 3. znanstveno-stručno savjetovanje: Kulturno nasljeđe Ujević
Mjesto i datum: Krivodol, Hrvatska, 25-26.09.2015.
Ključne riječi: Europska unija; identitet; diplomacija; tolerancija; turizam.
Osnovna namjena rada sastoji se u definiranju uloge suvremene hrvatske diplomacije na polju EU na osnovu formuliranja modela, koji je obuhvatio sve aspekte koji utječu na definiranje mjesta i uloge Republike Hrvatske u EU . Suštinski dio rada je dakle orijentiran prema formiranju modela koji je urađen na pretpostavkama koje predstavljaju neophodne uvjete njegovoga funkcioniranja, istovremeno predstavljajući pitanja od vitalnoga značaja za to veći razvoj aktivnosti uloge hrvatske diplomacije u Europskoj uniji. Pretpostavke na kojima je formiran model predstavljaju početnu i krajnju točku rada. Dakle, povijesnu bazu, točku od koje se polazi, koja predstavlja neophodan uvjet, odnosno osnovu na kojoj rad počiva, te stajališta iz kojega proizilaze zaključci. Ovim istraživanjem postavili smo više zadataka, od kojih su najvažniji sljedeći: - Utvrditi imaju li diplomati dovoljno educiranosti te u kojoj mjeri je razvijena suradnja sa strukovnim organizacijama. - Poznaju li diplomati terminologiju vezanu uz promicanje turističkih potencijala zemlje, koji su itekako značajni za razvoj identiteta zemlje u jednoj velikoj zajednici poput EU. Instrumenti istraživanja ovoga zadatka bili su analiza dokumentacije i anketni upitnik. Anketa je bila anonimna s pitanjima otvorenog tipa.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija