crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 785115

Zbornik radova

Autori: Bubić, Andreja; Jukić, Tonća; Šijatović, Eni
Naslov: Čitanje kroz igru: Važnost poticanja čitanja od najranije dobi
( Reading through play: The importance of promoting reading from an early age )
Izvornik: Dijete, igra, stvaralaštvoSplit : Filozofski fakultet , 2015. 28-29.
Skup: Dijete, igra, stvaralaštvo
Mjesto i datum: Split, Hrvatska, 24.-25.09.2015
Ključne riječi: čitanje; igra; kreativnost; škola; vrtić
( reading; play; creativity; school; kindergarten )
Sažetak:
Čitanje predstavlja jednu od najfascinantnijih ljudskih sposobnosti koja nije samo nužna za opstanak u suvremenom svijetu, već uz to pojedincu otvara čudesan, zanimljiv i poticajan svijet koji mu bez knjiga ne bi bio dostupan. Čitanje potiče na razmišljanje, razvija maštu, kreativnost, emocionalni razvoj i empatiju te je stoga vrlo važno razumjeti na koji se način ta vještina kod djece stječe i razvija. Naime, da bi djeca i mladi naučili čitati, zavoljeli knjigu i stvorili čitalačke navike, nije dovoljno samo naučiti slova i čitati u školi. Umjesto toga, važno je da obitelj stvori potrebno okruženje i pozitivne temelje na koje se kasnije mogu nadograditi aktivnosti odgojitelja i učitelja usmjerene poučavanju čitanja. Pritom je važno postepeno razvijati predčitalačke vještine te ljubav djeteta prema knjizi, što će kasnije postati osnova za stjecanje složenijih čitalačkih navika. Stoga se u ovom radu detaljnije opisuje važnost čitanja, kao i načini na koje se kroz igru i obiteljsku interakciju od najranije dobi stječu predčitalačke i čitalačke vještine. Također, u radu su predstavljena razmišljanja skupine odgojitelja, roditelja i učitelja o prednostima i važnosti čitanja te načinima poticanja čitanja kod djece. Na kraju, ovaj rad nudi i niz smjernica vezanih uz korištenje igara i manipulativnih sredstava namijenjenih razvoju pismenosti, kao i općih savjeta koji roditeljima, odgojiteljima i učiteljima mogu pomoći u poticanju čitalačke kulture kod djece.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Andreja Bubić (abubic@ffst.hr), 6. Stu. 2015. u 15:13 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4