Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Čitanje kroz igru: Važnost poticanja čitanja od najranije dobi (CROSBI ID 629326)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bubić, Andreja ; Jukić, Tonća ; Šijatović, Eni Čitanje kroz igru: Važnost poticanja čitanja od najranije dobi // Dijete, igra, stvaralaštvo / Mendeš, Branimir (ur.). Zagreb: Savez društava Naša djeca, 2015. str. 28-29

Podaci o odgovornosti

Bubić, Andreja ; Jukić, Tonća ; Šijatović, Eni

hrvatski

Čitanje kroz igru: Važnost poticanja čitanja od najranije dobi

Čitanje predstavlja jednu od najfascinantnijih ljudskih sposobnosti koja nije samo nužna za opstanak u suvremenom svijetu, već uz to pojedincu otvara čudesan, zanimljiv i poticajan svijet koji mu bez knjiga ne bi bio dostupan. Čitanje potiče na razmišljanje, razvija maštu, kreativnost, emocionalni razvoj i empatiju te je stoga vrlo važno razumjeti na koji se način ta vještina kod djece stječe i razvija. Naime, da bi djeca i mladi naučili čitati, zavoljeli knjigu i stvorili čitalačke navike, nije dovoljno samo naučiti slova i čitati u školi. Umjesto toga, važno je da obitelj stvori potrebno okruženje i pozitivne temelje na koje se kasnije mogu nadograditi aktivnosti odgojitelja i učitelja usmjerene poučavanju čitanja. Pritom je važno postepeno razvijati predčitalačke vještine te ljubav djeteta prema knjizi, što će kasnije postati osnova za stjecanje složenijih čitalačkih navika. Stoga se u ovom radu detaljnije opisuje važnost čitanja, kao i načini na koje se kroz igru i obiteljsku interakciju od najranije dobi stječu predčitalačke i čitalačke vještine. Također, u radu su predstavljena razmišljanja skupine odgojitelja, roditelja i učitelja o prednostima i važnosti čitanja te načinima poticanja čitanja kod djece. Na kraju, ovaj rad nudi i niz smjernica vezanih uz korištenje igara i manipulativnih sredstava namijenjenih razvoju pismenosti, kao i općih savjeta koji roditeljima, odgojiteljima i učiteljima mogu pomoći u poticanju čitalačke kulture kod djece.

čitanje ; igra ; kreativnost ; škola ; vrtić

nije evidentirano

engleski

Reading through play: The importance of promoting reading from an early age

nije evidentirano

reading ; play ; creativity ; school ; kindergarten

nije evidentirano

Podaci o prilogu

28-29.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete, igra, stvaralaštvo

Mendeš, Branimir

Zagreb: Savez društava Naša djeca

Podaci o skupu

Dijete, igra, stvaralaštvo

predavanje

24.09.2015-25.09.2015

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija