Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja (CROSBI ID 629962)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Maričić, Antonija Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja // “Infinitus – knowledge sharing in dyslexia teaching” - simpozij za srednjoškolske nastavnike Zagreb, Hrvatska, 18.11.2015-18.11.2015

Podaci o odgovornosti

Maričić, Antonija

hrvatski

Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja

Kako je cilj poučavanja poticanje učenika/ca na učenje koje će rezultirati razumijevanjem i mogućnošću upotrebe naučenog, nužan preduvjet za ostvarenje tog cilja predstavlja poznavanje procesa učenja. Strategije učenja predstavljaju izbore učenika/ca kako će učiti i obrađivati informacije. Razvijenost kompetencije “učiti kako učiti” - jedna od ključnih ciljeva obrazovanja, kao i ključna karakteristika pojedinca u 21. stoljeću.

učenje; kognitivni procesi uključeni u učenje; strategije učenja; učiti kako učiti

nije evidentirano

engleski

Cognitive processes in learning and learning strategies

nije evidentirano

learning; cognitive processes in learning; learning strategies; learning how to learn

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

“Infinitus – knowledge sharing in dyslexia teaching” - simpozij za srednjoškolske nastavnike

predavanje

18.11.2015-18.11.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija