crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 787610

Časopis

Autori: Matešić, Krunoslav
Naslov: Kognitivna i emocionalna inteligencija kao prediktori uspjeha u višim razredima osnovne škole
Izvornik: Suvremena psihologija (1331-9264) 18 (2015), 1; 79-90
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: Kognitivna inteligencija; emocionalna inteligencija; školski uspjeh; osnovna škola
Sažetak:
Cilj ove studije je provjeriti prediktivnost pokazatelja kognitivne inteligencije i emocionalne inteligencije za kriterijske varijable – prosjek svih ocjena na polugodištu, završna ocjena iz hrvatskog i matematike. Kognitivna inteligencija je operacionalizirana rezultatom na Naglierijevom testu neverbalne sposobnosti (NNAT), a emocionalna inteligencija rezultatima na ljestvicama BarOnova inventara emocionalnog kvocijenta inteligencije: verzije za mladež, a koji mjeri interpersonalnu inteligenciju, intrapersonalnu inteligenciju, suočavanje sa stresom i prilagodljivost. U istraživanju su sudjelovala 273 učenika (132 dječaka i 141 djevojčica) 6., 7. i 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Utvrđeno je da komponente emocionalne inteligencije nisu značajno doprinijele objašnjavanju ni jedne kriterijske varijable. Kognitivna inteligencija je bila značajan prediktor za sve tri mjere školskog postignuća.
Izvorni jezik: ENG
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Kognitivna i emocionalna inteligencija kao prediktori uspjeha u višim razredima osnovne škole
Upisao u CROSBI: Krunoslav Matešić (krunoslav.matesic@unicath.hr), 26. Stu. 2015. u 17:38 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4