crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 790583

Zbornik radova

Autori: Tomljenović, Ž.; Nikčević-Milković, A.; Bezinović, P.
Naslov: Ispitivanje vrijednosnih orijentacija adolescenata prema školi i slobodnom vremenu
Izvornik: Knjiga sažetaka s XVI. Dana Ramira BujasaZagreb :
Skup: XVI. Dana Ramira Bujasa 16th Ramiro Bujas' Days
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 2003
Ključne riječi: samopoštovanje ; anksioznost u ispitnim situacijama ; školski uspjeh.
Sažetak:
Sažetak: Samopoimanje, samopoštovanje i anksioznost u ispitnim situacijama vrlo su važni za učinak u školi, ne samo u vidu školskog uspjeha kao školske ocjene, već i za pravilan psihofizički razvoj svakog djeteta. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi kakvo je samopoštovanje i u kojoj je mjeri prisutna anksioznost u ispitnim situacijama kod djece osnovnoškolske dobi kako bi se na osnovi ovih podataka razvio program jačanja samopoštovanja učenika osnovnih škola Šibensko-kninske županije. Istraživanje je provedeno na 214 učenika od 5. do 8. razreda u osnovnoj školi u Kninu tijekom rujna i listopada 2002. godine. Samopoštovanje učenika procijenjeno je Coopersmithovim upitnikom samopoštovanja (SEI), a ispitna anksioznost subskalom ispitne anksioznosti Skale anksioznosti za djecu (SKAD) autorice Anite Vulić-Prtorić. Školski uspjeh izračunat je kao prosjek ocjena iz predmeta s većim varijabilitetom iz školskih imenika. Rezultati analiza varijanci pokazuju da nema značajne razlike u samopoštovanju ni u ispitnoj anksioznosti s obzirom na dob, niti s obzirom na spol učenika. Dobivena je značajna pozitivna povezanost između samopoštovanja i školskog uspjeha, te značajna negativna povezanost između ispitne anksioznosti i samopoštovanja, kao i školskog uspjeha. Analizom varijance je utvrđeno da se učenici s različitom razinom samopoštovanja, kao i učenici s različitim stupnjem ispitne anksioznosti značajno razlikuju u školskom uspjehu.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Anela Nikčević Milković (amilkovic@unizd.hr), 17. Pro. 2015. u 19:25 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4