Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Examination of the value orientations of adolescents towards school and leisure time (CROSBI ID 630695)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Tomljenović, Ž. ; Nikčević-Milković, A. ; Bezinović, P. Examination of the value orientations of adolescents towards school and leisure time // Knjiga sažetaka s XVI. Dana Ramira Bujasa. Zagreb, 2003. str. ---

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Ž. ; Nikčević-Milković, A. ; Bezinović, P.

engleski

Examination of the value orientations of adolescents towards school and leisure time

Sažetak: Samopoimanje, samopoštovanje i anksioznost u ispitnim situacijama vrlo su važni za učinak u školi, ne samo u vidu školskog uspjeha kao školske ocjene, već i za pravilan psihofizički razvoj svakog djeteta. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi kakvo je samopoštovanje i u kojoj je mjeri prisutna anksioznost u ispitnim situacijama kod djece osnovnoškolske dobi kako bi se na osnovi ovih podataka razvio program jačanja samopoštovanja učenika osnovnih škola Šibensko-kninske županije. Istraživanje je provedeno na 214 učenika od 5. do 8. razreda u osnovnoj školi u Kninu tijekom rujna i listopada 2002. godine. Samopoštovanje učenika procijenjeno je Coopersmithovim upitnikom samopoštovanja (SEI), a ispitna anksioznost subskalom ispitne anksioznosti Skale anksioznosti za djecu (SKAD) autorice Anite Vulić-Prtorić. Školski uspjeh izračunat je kao prosjek ocjena iz predmeta s većim varijabilitetom iz školskih imenika. Rezultati analiza varijanci pokazuju da nema značajne razlike u samopoštovanju ni u ispitnoj anksioznosti s obzirom na dob, niti s obzirom na spol učenika. Dobivena je značajna pozitivna povezanost između samopoštovanja i školskog uspjeha, te značajna negativna povezanost između ispitne anksioznosti i samopoštovanja, kao i školskog uspjeha. Analizom varijance je utvrđeno da se učenici s različitom razinom samopoštovanja, kao i učenici s različitim stupnjem ispitne anksioznosti značajno razlikuju u školskom uspjehu.

self-respect ; test anxiety ; school success

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka s XVI. Dana Ramira Bujasa

Zagreb:

953-191-250-5

Podaci o skupu

XVI. Dana Ramira Bujasa 16th Ramiro Bujas' Days

predavanje

01.01.2003-01.01.2003

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija