crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 791194

Zbornik radova

Autori: Nikčević-Milković, Anela; Brala-Mudrovčić, Jasminka
Naslov: Provjera instruktivne intervencije procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata
( Check instructive intervention of self- regulation process in writing and reading on the quality of written work students )
Izvornik: International Conference EDUvision 2015. "Modern approaches to teaching coming generation" : proceedings = Mednarodna konferenca EDUvision 2015. "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generaci" : zbornik / Orel, Mojca (ur.). - Polhov Gradec : Eduvision , 2015. 538-558 (ISBN: 978-961-93662-4-0).
Skup: Mednarodna konferenca EDUvision
Mjesto i datum: Ljubljana, Slovenija, 3.-4.12.2015.
Ključne riječi: instruktivna intervencija ; kvaliteta pisanih uradaka ; mjera studentskog potencijala za učenje ; pisano stvaralaštvo ; samoregulacijski procesi pisanja i čitanja.
( instructional intervention ; quality of written works ; measures of student learning potential ; creative writing of students ; self-regulatory processes of writing and reading. )
Sažetak:
Istraživanje provedeno u okviru ovog rada odnosi se na provjeru kvalitete pisanog stvaralaštva studenata različitih godina studija prije i nakon instruktivne intervencije koja se odnosila na samoregulacijske procese pisanja i čitanja. Nastojalo se provjeriti može li interventno djelovanje poučavanja procesa samoregulacije pisanja i čitanja poboljšati kvalitetu pisanih uradaka studenata. Učenici i studenti osim što samoregulacijske procese mogu generalizirati kroz situacije, također trebaju znati kako procese samoregulacije učenja prilagoditi specifičnim domenama, poput čitanja i pisanja. Istraživanje je napravljeno na sedamdeset studenata prve i završne godine Odjela za nastavničke studije Sveučilišta u Zadru. Rađeno je u 4 koraka: 1) pretest: pisanje eseja na zadanu temu te ispunjavanje upitnika emocija prije pisanja teksta i očekivanja od pisanja teksta, 2) instruktivna intervencija procesa samoregulacije pisanja i čitanja ; 3) posttest: pisanje eseja, ispunjavanje upitnika emocija za vrijeme pisanja teksta i nakon dobivanja povratne informacije o kvaliteti, procjena vrijednosti postignuća u pisanju i zadovoljstva sobom prilikom pisanja. Razlika u učinku predstavlja mjeru studentskog potencijala za učenje. Rezultati istraživanja pokazuju znatan učinak interventnog djelovanja poučavanja procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata te povećanje motivacije i pozitivnih emocija u svezi sa zadacima pisanja. U radu su dane i preporuke za razvoj pismenog izražavanja učenika/studenata.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Puni text rada: 791194.Pisano_stvaralastvo_-_Ljubljana-konano.doc (tekst priložen 25. Tra. 2017. u 20:04 sati)
Upisao u CROSBI: Anela Nikčević Milković (amilkovic@unizd.hr), 22. Pro. 2015. u 14:28 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4