Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Provjera instruktivne intervencije procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata (CROSBI ID 630800)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Nikčević-Milković, Anela ; Brala-Mudrovčić, Jasminka Provjera instruktivne intervencije procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata // International Conference EDUvision 2015. "Modern approaches to teaching coming generation" : proceedings = Mednarodna konferenca EDUvision 2015. "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generaci" : zbornik / Orel, Mojca (ur.). Polhov Gradec: EDUvision, 2015. str. 538-558

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, Anela ; Brala-Mudrovčić, Jasminka

hrvatski

Provjera instruktivne intervencije procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata

Istraživanje provedeno u okviru ovog rada odnosi se na provjeru kvalitete pisanog stvaralaštva studenata različitih godina studija prije i nakon instruktivne intervencije koja se odnosila na samoregulacijske procese pisanja i čitanja. Nastojalo se provjeriti može li interventno djelovanje poučavanja procesa samoregulacije pisanja i čitanja poboljšati kvalitetu pisanih uradaka studenata. Učenici i studenti osim što samoregulacijske procese mogu generalizirati kroz situacije, također trebaju znati kako procese samoregulacije učenja prilagoditi specifičnim domenama, poput čitanja i pisanja. Istraživanje je napravljeno na sedamdeset studenata prve i završne godine Odjela za nastavničke studije Sveučilišta u Zadru. Rađeno je u 4 koraka: 1) pretest: pisanje eseja na zadanu temu te ispunjavanje upitnika emocija prije pisanja teksta i očekivanja od pisanja teksta, 2) instruktivna intervencija procesa samoregulacije pisanja i čitanja ; 3) posttest: pisanje eseja, ispunjavanje upitnika emocija za vrijeme pisanja teksta i nakon dobivanja povratne informacije o kvaliteti, procjena vrijednosti postignuća u pisanju i zadovoljstva sobom prilikom pisanja. Razlika u učinku predstavlja mjeru studentskog potencijala za učenje. Rezultati istraživanja pokazuju znatan učinak interventnog djelovanja poučavanja procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata te povećanje motivacije i pozitivnih emocija u svezi sa zadacima pisanja. U radu su dane i preporuke za razvoj pismenog izražavanja učenika/studenata.

instruktivna intervencija ; kvaliteta pisanih uradaka ; mjera studentskog potencijala za učenje ; pisano stvaralaštvo ; samoregulacijski procesi pisanja i čitanja.

nije evidentirano

engleski

Check instructive intervention of self- regulation process in writing and reading on the quality of written work students

nije evidentirano

instructional intervention ; quality of written works ; measures of student learning potential ; creative writing of students ; self-regulatory processes of writing and reading.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

538-558.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

International Conference EDUvision 2015. "Modern approaches to teaching coming generation" : proceedings = Mednarodna konferenca EDUvision 2015. "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generaci" : zbornik

Orel, Mojca

Polhov Gradec: EDUvision

978-961-93662-4-0

Podaci o skupu

Mednarodna konferenca EDUvision

predavanje

03.12.2015-04.12.2015

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Psihologija