crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 791513

Zbornik radova

Autori: Nikčević-Milković
Naslov: Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja
( The development of teaching and writing skills in the context of lifelong learning )
Izvornik: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development / Vinka Uzelac, Lidija Vujičić (ur.). - Rijeka :
Skup: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development
Mjesto i datum: Plitvička jezera, Hrvatska, 2008.
Ključne riječi: pismeno izražavanje; interakcijski ili procesni pristup poučavanja pismenog izražavanja; cjeloživotno učenje
( written expression; interaction or process approach to teaching writing skills; lifelong learning )
Sažetak:
Obitelj je prvo dječje okruženje za razvoj pismenosti općenito, koje poticajima i vlastitim modelom čitača, pisca, štovatelja i kolekcionara knjiga utječe na dijete. Dijete potom dolazi u instituciju vrtića koja ima veliku ulogu poticanja ranog razvoja pismenosti kroz razvoj govora, razvoj slušanja, razvoj predčitačkih vještina i vještina predpisanja. Škola je institucija u kojoj se odvija najintenzivije obrazovanje pojedinca tijekom njegovog sveukupnog života, pa tako i u području pismenosti. Ovaj će se rad uže baviti poučavanjem pismenog izražavanja učenika i studenata na svim razinama obrazovanja. Spoznaje s područja kognitivne psihologije objašnjavaju nam kognitivne procese pri pisanju tekstova općenito, dok nam spoznaje s područja edukacijske psihologije govore o tome kako oblikovati poučavanje pisanja tekstova različitih oblika i vrsta. Općenito, umjesto tradicionalnog produktu orijentiranog pristupa u učenju pisanja tekstova preporuča se interakcijski ili procesni pristup. Cjeloživotno učenje je koncept koji naglašava obrazovanje tijekom cijelog života te osobni angažman pojedinca i samoučenje. S obzirom da je pismeno izražavanje vrlo kompleksa vještina, ona se uči kroz cjelokupno formalno obrazovanje, kroz različite oblike neformalnog obrazovanja, kao i samoučenjem pojedinca tijekom cijeloga života. Pismeno izražavanje sastavnica je velikog broja suvremenih zanimanja, a s druge strane istraživanja pokazuju da pojedinci najmanje od sve komunikacije vole i koriste pisanje. U radu ćemo pokazati i rezultate istraživanja kvalitete pismenog izražavanja studenata učiteljskih fakulteta.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Puni text rada: 791513.5_CUZOR_Ri.pdf (tekst priložen 26. Pro. 2015. u 15:26 sati)
Upisao u CROSBI: Anela Nikčević Milković (amilkovic@unizd.hr), 26. Pro. 2015. u 15:26 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4