Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 630841)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Nikčević-Milković Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development / Vinka Uzelac, Lidija Vujičić (ur.). Rijeka, 2008

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković

hrvatski

Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja

Obitelj je prvo dječje okruženje za razvoj pismenosti općenito, koje poticajima i vlastitim modelom čitača, pisca, štovatelja i kolekcionara knjiga utječe na dijete. Dijete potom dolazi u instituciju vrtića koja ima veliku ulogu poticanja ranog razvoja pismenosti kroz razvoj govora, razvoj slušanja, razvoj predčitačkih vještina i vještina predpisanja. Škola je institucija u kojoj se odvija najintenzivije obrazovanje pojedinca tijekom njegovog sveukupnog života, pa tako i u području pismenosti. Ovaj će se rad uže baviti poučavanjem pismenog izražavanja učenika i studenata na svim razinama obrazovanja. Spoznaje s područja kognitivne psihologije objašnjavaju nam kognitivne procese pri pisanju tekstova općenito, dok nam spoznaje s područja edukacijske psihologije govore o tome kako oblikovati poučavanje pisanja tekstova različitih oblika i vrsta. Općenito, umjesto tradicionalnog produktu orijentiranog pristupa u učenju pisanja tekstova preporuča se interakcijski ili procesni pristup. Cjeloživotno učenje je koncept koji naglašava obrazovanje tijekom cijelog života te osobni angažman pojedinca i samoučenje. S obzirom da je pismeno izražavanje vrlo kompleksa vještina, ona se uči kroz cjelokupno formalno obrazovanje, kroz različite oblike neformalnog obrazovanja, kao i samoučenjem pojedinca tijekom cijeloga života. Pismeno izražavanje sastavnica je velikog broja suvremenih zanimanja, a s druge strane istraživanja pokazuju da pojedinci najmanje od sve komunikacije vole i koriste pisanje. U radu ćemo pokazati i rezultate istraživanja kvalitete pismenog izražavanja studenata učiteljskih fakulteta.

pismeno izražavanje; interakcijski ili procesni pristup poučavanja pismenog izražavanja; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

The development of teaching and writing skills in the context of lifelong learning

nije evidentirano

written expression; interaction or process approach to teaching writing skills; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development

Vinka Uzelac, Lidija Vujičić

Rijeka:

978-953-98445-4-5

Podaci o skupu

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development

predavanje

01.01.2008-01.01.2008

NP Plitvička jezera, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija