Aktivno učenje na visokoškolskoj razini (CROSBI ID 630868)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nikčević-Milković, Anela
hrvatski
Aktivno učenje na visokoškolskoj razini
Aktivno i suradničko učenje najbolji su način pripreme studenata za suvremena zanimanja i demokratski način života. Aktivno učenje mora biti rezultat aktivnog procesa poučavanja. Naročito je bitno da budući nastavnici budu poučavani aktivno i suradnički jer će na taj način ovakav način poučavanja znati prenositi u okvire svojim učionica. Veliki je broj metoda i tehnika kojima se postiže aktivno učenje. Mnoge se poučavaju u okviru RWCT sustava (okvirnog sustava za mišljenje i učenje) kojeg ćemo ovdje predstaviti. Ciljevi istraživanja bili su: 1. Primjena metoda aktivnog učenja, razvijanje kritičkog, kreativnog i logičkog mišljenja kod studenata različitih komunikacijskih i suradničkih vještina ; 2. Utvrditi kako studenti prihvaćaju ovakav način rada, jesu li zadovoljni aktivnim i suradničkim načinom učenja u okviru RWCT sustava te procjenjuju li korist od ovakvog načina učenja. Nastavnu cjelinu Periodizacija čovjekovog psihičkog razvoja metodama aktivnog i suradničkog učenja usvajalo je 77 studenata Visoke učiteljske škole u Gospiću nakon čega je proveden upitnik zadovoljstva i koristi od ovakvog načina rada. Procjene studenata pokazuju visoke rezultate na skalama zadovoljstva i koristi od provedenih aktivnosti.
aktivno učenje; suradničko učenje; RWCT sustav; studenti
nije evidentirano
engleski
Active learning at high school level
nije evidentirano
active learning; collaborative learning; RWCT system; students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka s 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa
Podaci o skupu
11. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
predavanje
22.10.2003-25.10.2003
Petrčane, Hrvatska