crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 791718

Časopis

Autori: Cakić, Lara
Naslov: Verbalne strategije majki djece različita spola pri pomaganju u rješavanju kognitivnih problemskih zadataka
( Maternal Verbal Strategies in the Process of Scaffolding Children of Different Sex to Solve Cognitive Problems )
Izvornik: Društvena istraživanja (1330-0288) 24 (2015), 3; 427-441
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: strategije poučavanja djece; zona idućeg razvoja; građenje skela; majke; djeca predškolske dobi; dječaci; djevojčice
( mother-child teaching strategies; zone of proximal development; scaffolding; mothers; preschoolers; boys; girls )
Sažetak:
Cilj rada bio je utvrditi verbalne strategije koje rabe majke prilikom pomaganja djeci u dobi od 5 do 7 godina u rješavanju kognitivnih zadataka u zoni idućega razvoja te utvrditi rabe li majke različite verbalne strategije s obzirom na djetetov spol. U istraživanju su sudjelovale majke (N = 80) i njihova djeca (41 dječak i 39 djevojčica). Majke i djeca snimani su videokamerom tijekom rješavanja kognitivnih zadataka, a potom su snimke analizirane. Analizirane su verbalne reakcije majki nakon netočnoga i nakon točnoga djetetova odgovora kad su prvi odgovori ili više djetetovih odgovora bili netočni. Majke se ne razlikuju s obzirom na spol djece po strategijama pomaganja u rješavanju kognitivnih zadataka, kao ni u verbalnim strategijama kad bi djeca točno riješila zadatak. Djevojčicama su majke najčešće pomagale riješiti zadatke tako da su ih poticale na razmišljanje, dok su kod pomaganja dječacima majke najčešće primjenjivale tehniku građenja skela. Kada bi djeca točno riješila zadatak, pošto su prvi ili više djetetovih odgovora bili netočni, najčešća strategija majki i za dječake i za djevojčice bila je da daju povratnu informaciju o točnom rješenju.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=220656
Broj citata:
Altmetric:
DOI: 10.5559/di.24.3.06
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Verbalne strategije majki djece različita spola pri pomaganju u rješavanju kognitivnih problemskih zadataka
Upisao u CROSBI: Lara Cakić (lcakic@foozos.hr), 28. Pro. 2015. u 19:08 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4