Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Psihologija pisanja – kako je psihologija obojila obrazovno područje pisanja (CROSBI ID 630911)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Nikčević-Milković, Anela Psihologija pisanja – kako je psihologija obojila obrazovno područje pisanja // Knjiga sažetaka s 22. godišnje konferencije psihologa s međunarodnim sudjelovanjem. 2014

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, Anela

hrvatski

Psihologija pisanja – kako je psihologija obojila obrazovno područje pisanja

Pisanje je vrlo kompleksna, kognitivno i motivacijski jako zahtjevna aktivnost u čijoj su osnovi složeni psihološki procesi. Uspješnost procesa pisanja koja se najčešće mjeri kroz kvalitetu napisanih tekstova rezultat je integracije kognitivnih, metakognitivnih, motivacijskih, emocionalnih i kontekstualnih čimbenika, koji se danas istražuju složenom metodologijom kombinirajući različite kvantitativne i kvalitativne pristupe. Područje psihologije pisanja istražuje se od 80-ih godina 20. stoljeća u okviru kognitivne psihologije i psihologije obrazovanja kako bi se bolje razumjelo, ali i u cilju uspješnijeg poučavanja pojedinaca koji su u pisanju kao stvaranju teksta tek početnici. Iako je ovo područje široko, ima svoj razvojni i obrazovni aspekt, naglasak u ovom predavanju biti će na obrazovnim aspektima psihologije pisanja. Predavanje će obuhvatiti sljedeće naslove: Osnovne odrednice pisanja kao psihološkog fenomena, Kognitivni i motivacijski aspekti pisanja, Pristupi poučavanju pisanja kao stvaranja teksta, Samoregulacija procesa pisanja, Razvojni aspekti pisanja te Važnost pisanja u cjelokupnom obrazovnom kontekstu. Cilj ovog izlaganja je zainteresirati stručnu publiku za psihologijsko područje pisanja (koje je ujedno i interdisciplinarno ponajprije s jezikoslovnim područjima), istraživače i znanstvenike potaknuti na daljnje provjere konstrukata s ovog područja, a psihologe u školama potaknuti da educiraju nastavnike o ovom području kako bi oni još više razvijali pisanje kod svojih učenika na suvremeni način poučavanja usmjerenog prema učeniku, interaktivnim pristupom socijalno- konstruktivističke paradigme učenja s obzirom da je pisanje jedna od onovnih ili generativnih sposobnosti pojedinca važna za razvoj mišljenja, preduvjet daljnjeg obrazovanja i cjeloživotnog učenja.

psihologija pisanja; obrazovni aspekti pisanja; interaktivni pristup poučavanju pisanja; pisanje kao generativna sposobnost pojedinca

nije evidentirano

engleski

Psychology of writing - how psychology colored field of education writing

nije evidentirano

psychology of writing; educational aspects of writing; interactive approach to teaching writing; writing as a generative capacity of the individual

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka s 22. godišnje konferencije psihologa s međunarodnim sudjelovanjem

Podaci o skupu

22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

05.11.2014-08.11.2014

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija