Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena (CROSBI ID 630912)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Darko ; Nikčević-Milković, Anela ; Močibob, Maja
hrvatski
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena
Knjiga pod naslovom „Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena“ autora Darka Lončarića predstavit će se na konferenciji. U dva poglavlja autorice su i Anela Nikčević-Milković i Maja Močibob. Definirat će se samoregulacija učenja naročito iz socijalno-kognitivne perspektive učenja. Pružit će se povijesni pregled modela samoregulacije. Opisat će se strategije učenja. Prikazat će se primjeri primjene koncepta samoregulacije učenja u praktičnom radu poučavatelja. Prikaz će se neke od baterija, mjera i skala mjerenja samoregulacije učenja koji su dani u zadnjem poglavlju knjige.
samoregulacija učenja; socijalno-kognitivna perspektiva učenja; strategije učenja
nije evidentirano
engleski
Motivation and self-regulated learning strategies: Theory, measurement and application
nije evidentirano
Self-regulation of learning; social-cognitive perspective of learning; learning strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem
Zagreb:
Podaci o skupu
22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem
pozvano predavanje
05.11.2014-08.11.2014
Rovinj, Hrvatska