Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena (CROSBI ID 630912)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Lončarić, Darko ; Nikčević-Milković, Anela ; Močibob, Maja Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena // 22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem. Zagreb, 2014

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Darko ; Nikčević-Milković, Anela ; Močibob, Maja

hrvatski

Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena

Knjiga pod naslovom „Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena“ autora Darka Lončarića predstavit će se na konferenciji. U dva poglavlja autorice su i Anela Nikčević-Milković i Maja Močibob. Definirat će se samoregulacija učenja naročito iz socijalno-kognitivne perspektive učenja. Pružit će se povijesni pregled modela samoregulacije. Opisat će se strategije učenja. Prikazat će se primjeri primjene koncepta samoregulacije učenja u praktičnom radu poučavatelja. Prikaz će se neke od baterija, mjera i skala mjerenja samoregulacije učenja koji su dani u zadnjem poglavlju knjige.

samoregulacija učenja; socijalno-kognitivna perspektiva učenja; strategije učenja

nije evidentirano

engleski

Motivation and self-regulated learning strategies: Theory, measurement and application

nije evidentirano

Self-regulation of learning; social-cognitive perspective of learning; learning strategies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem

Zagreb:

Podaci o skupu

22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem

pozvano predavanje

05.11.2014-08.11.2014

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija