crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 791901

Zbornik radova

Autori: Nikčević-Milković, Anela; Brđanin, Danijela
Naslov: Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja
( Self-regulation of learning in the educational areas of mathematics, reading and writing )
Izvornik: V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjemGospić :
Skup: V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum: Gospić, Hrvatska, 7. i 8. svibnja 2015.
Ključne riječi: čitanje; matematika; obrazovni uspjeh; pisanje; samoregulacija učenja
( eading; mathematics; educational success; writing; self-regulated learning )
Sažetak:
U izlaganju će se konstrukt samoregulacije učenja definirati i obrazložiti unutar tri temeljna obrazovna područja: pisanja, čitanja i matematike. Uspjeh u ovim obrazovnim područjima ovisi o adaptivnoj samoregulaciji učenja učenika koja podrazumijeva samoregulaciju kognicije, motivacije, emocija, ponašanja i konteksta učenja. Kroz izlaganje se navode i raspravljaju rezultati istraživanja koji potvrđuju spoznaje važnosti samoregulacije učenja u ova tri temeljna obrazovna područja o kojoj ovise dobri rezultati ili ishodi učenja. Cilj je povezati konstrukt samoregulacije učenja kroz tri temeljna, domenska obrazovna područja, pokazati zajedničke karakteristike samoregulacije te specifičnosti s obzirom na područje. Teorijske spoznaje trebale bi nadalje biti dobra osnova za empirijske provjere u cilju pronalaženja adekvatnijih znanstvenih modela funkcioniranja samoregulacije učenja u specifičnim obrazovnim područjima, te metoda i oblika rada u nastavi kako bi se učenike naučilo kako učiti pojedina obrazovna područja i pripremilo ih se za cjeloživotno obrazovanje.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Anela Nikčević Milković (amilkovic@unizd.hr), 29. Pro. 2015. u 20:50 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4