Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja (CROSBI ID 630918)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Nikčević-Milković, Anela ; Brđanin, Danijela Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja // V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem. Gospić, 2015

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, Anela ; Brđanin, Danijela

hrvatski

Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja

U izlaganju će se konstrukt samoregulacije učenja definirati i obrazložiti unutar tri temeljna obrazovna područja: pisanja, čitanja i matematike. Uspjeh u ovim obrazovnim područjima ovisi o adaptivnoj samoregulaciji učenja učenika koja podrazumijeva samoregulaciju kognicije, motivacije, emocija, ponašanja i konteksta učenja. Kroz izlaganje se navode i raspravljaju rezultati istraživanja koji potvrđuju spoznaje važnosti samoregulacije učenja u ova tri temeljna obrazovna područja o kojoj ovise dobri rezultati ili ishodi učenja. Cilj je povezati konstrukt samoregulacije učenja kroz tri temeljna, domenska obrazovna područja, pokazati zajedničke karakteristike samoregulacije te specifičnosti s obzirom na područje. Teorijske spoznaje trebale bi nadalje biti dobra osnova za empirijske provjere u cilju pronalaženja adekvatnijih znanstvenih modela funkcioniranja samoregulacije učenja u specifičnim obrazovnim područjima, te metoda i oblika rada u nastavi kako bi se učenike naučilo kako učiti pojedina obrazovna područja i pripremilo ih se za cjeloživotno obrazovanje.

čitanje; matematika; obrazovni uspjeh; pisanje; samoregulacija učenja

nije evidentirano

engleski

Self-regulation of learning in the educational areas of mathematics, reading and writing

nije evidentirano

eading; mathematics; educational success; writing; self-regulated learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem

Gospić:

Podaci o skupu

V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

07.05.2015-08.05.2015

Gospić, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija