Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja (CROSBI ID 630918)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nikčević-Milković, Anela ; Brđanin, Danijela
hrvatski
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja
U izlaganju će se konstrukt samoregulacije učenja definirati i obrazložiti unutar tri temeljna obrazovna područja: pisanja, čitanja i matematike. Uspjeh u ovim obrazovnim područjima ovisi o adaptivnoj samoregulaciji učenja učenika koja podrazumijeva samoregulaciju kognicije, motivacije, emocija, ponašanja i konteksta učenja. Kroz izlaganje se navode i raspravljaju rezultati istraživanja koji potvrđuju spoznaje važnosti samoregulacije učenja u ova tri temeljna obrazovna područja o kojoj ovise dobri rezultati ili ishodi učenja. Cilj je povezati konstrukt samoregulacije učenja kroz tri temeljna, domenska obrazovna područja, pokazati zajedničke karakteristike samoregulacije te specifičnosti s obzirom na područje. Teorijske spoznaje trebale bi nadalje biti dobra osnova za empirijske provjere u cilju pronalaženja adekvatnijih znanstvenih modela funkcioniranja samoregulacije učenja u specifičnim obrazovnim područjima, te metoda i oblika rada u nastavi kako bi se učenike naučilo kako učiti pojedina obrazovna područja i pripremilo ih se za cjeloživotno obrazovanje.
čitanje; matematika; obrazovni uspjeh; pisanje; samoregulacija učenja
nije evidentirano
engleski
Self-regulation of learning in the educational areas of mathematics, reading and writing
nije evidentirano
eading; mathematics; educational success; writing; self-regulated learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Gospić:
Podaci o skupu
V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
predavanje
07.05.2015-08.05.2015
Gospić, Hrvatska