Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)



Pregled bibliografske jedinice broj: 792388

Časopis

Autori: Rojko, Pavel
Naslov: Ocjenjivanje u glazbenoj nastavi
( Evaluation in music education )
Izvornik: Tonovi (0352-9711) 30 (1997); 11-14
Vrsta rada: prethodno priopćenje
Ključne riječi: ocjenjivanje u glazbenoj nastavi; faktori subjektivnosti; specifičnosti ocjenjivanja u nastavi glazbe
( evaluation; factors of subjectivities; characteristics of evaluation in music education; )
Sažetak:
Svi poznati opći problemi vrednovanja i ocjenjivanja školskog uspjeha postoje i u nastavi glazbe, ali se ovdje – zbog specifične prirode predmeta i njegova statusa u nastavnom planu osnovne škole – pojavljuju i neke posebnosti. Ocjena u glazbenoj nastavi može imati samo motivacijsku funkciju. Ostale njezine funkcije se relativiziraju ili se jednostavno dokidaju, pa se treba pitati je li ona kao takva uopće potrebna? Kako bi njezino eventualno ukidanje moglo dovesti u pitanje i samu egzistenciju predmeta, glazbeni se pedagozi – kad je ocjenjivanje već tu – moraju potruditi da ga učine što je moguće objektivnijim. A ono će to biti ako se za svakog pojedinog učenika pronađu takvi elementi nastavnog sadržaja koji su za njega savladivi te time i podložni procjeni, bez obzira na eventualni nedostatak specifičnog talenta za glazbu.
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Puni text rada: 792388.Rojko_Ocjenjivanje_u_glazbenoj_nastavi.pdf (tekst priložen 4. Sij. 2016. u 11:00 sati)
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Ocjenjivanje u glazbenoj nastavi
Upisao u CROSBI: Pavel Rojko (projko@muza.hr), 4. Sij. 2016. u 11:00 sati
Napomene:
Rad se može naći i u knjizi: Rojko, P. Glazbenopedagoške teme. Zagreb: J. Zlatar, 2012. (u bazi podataka).