Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ocjenjivanje u glazbenoj nastavi (CROSBI ID 223594)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Rojko, Pavel Ocjenjivanje u glazbenoj nastavi // Tonovi (Zagreb), 30 (1997), 11-14

Podaci o odgovornosti

Rojko, Pavel

hrvatski

Ocjenjivanje u glazbenoj nastavi

Svi poznati opći problemi vrednovanja i ocjenjivanja školskog uspjeha postoje i u nastavi glazbe, ali se ovdje – zbog specifične prirode predmeta i njegova statusa u nastavnom planu osnovne škole – pojavljuju i neke posebnosti. Ocjena u glazbenoj nastavi može imati samo motivacijsku funkciju. Ostale njezine funkcije se relativiziraju ili se jednostavno dokidaju, pa se treba pitati je li ona kao takva uopće potrebna? Kako bi njezino eventualno ukidanje moglo dovesti u pitanje i samu egzistenciju predmeta, glazbeni se pedagozi – kad je ocjenjivanje već tu – moraju potruditi da ga učine što je moguće objektivnijim. A ono će to biti ako se za svakog pojedinog učenika pronađu takvi elementi nastavnog sadržaja koji su za njega savladivi te time i podložni procjeni, bez obzira na eventualni nedostatak specifičnog talenta za glazbu.

ocjenjivanje u glazbenoj nastavi; faktori subjektivnosti; specifičnosti ocjenjivanja u nastavi glazbe

Rad se može naći i u knjizi: Rojko, P. Glazbenopedagoške teme. Zagreb: J. Zlatar, 2012. (u bazi podataka).

engleski

Evaluation in music education

nije evidentirano

evaluation; factors of subjectivities; characteristics of evaluation in music education;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

1997.

11-14

objavljeno

0352-9711

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija