Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izgradnja kulture kvalitete na Filozofskom fakultetu i drugim institucijama visokog obrazovanja u Hrvatskoj: dosadašnja iskustva i izazovi (CROSBI ID 223977)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Bubić, Andreja ; Ljubetić, Maja Izgradnja kulture kvalitete na Filozofskom fakultetu i drugim institucijama visokog obrazovanja u Hrvatskoj: dosadašnja iskustva i izazovi // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 6/7 (2013), 207-221

Podaci o odgovornosti

Bubić, Andreja ; Ljubetić, Maja

hrvatski

Izgradnja kulture kvalitete na Filozofskom fakultetu i drugim institucijama visokog obrazovanja u Hrvatskoj: dosadašnja iskustva i izazovi

Sustavi za osiguravanje i unaprjeđivanje kvalitete u posljednjim desetljećima postali su neizostavan i važan dio rada svake obrazovne, pa tako i visokoškolske institucije u Europi i Hrvatskoj. Početak njihova razvoja obilježile su prije svega aktivnosti usmjerene procjeni kvalitete nastave i rada nastavnika, a zatim i one usmjerene vrednovanju i unaprjeđivanju ostalih aspekata rada tih institucija. Unatoč početnim uspjesima i stalnom razvoju, rezultati dobiveni u kratkom ispitivanju stavova nastavnika filozofskih i učiteljskih fakulteta o ovim sustavima upućuju na zaključak kako nastavnici u Hrvatskoj imaju relativno kritičke stavove o njima. Stoga će u budućnosti biti važno nastaviti njegovati kulturu kvalitete te stalno poboljšavati postojeće i razvijati nove načine vrednovanja, kao i unaprjeđivanja kvalitete različitih aspekata rada pojedinih fakulteta i sveučilišta. Pritom treba imati u vidu da se čudotvorni rezultati teško mogu očekivati bez stalnog preispitivanja svrhe i posljedica implementacije ovih sustava, kao i kritičkog osvrta na njegovo cjelokupno djelovanje.

anketa ; kultura kvalitete ; nastavnici ; studentske procjene učinkovitosti nastavnika ; sustav za osiguravanje i unaprjeđenje kvalitete ; visoko obrazovanje ; vrednovanje

nije evidentirano

engleski

Building a culture of quality at the Faculty of Humanities and Social Sciences and other institutions of higher education in Croatia: past experiences and challenges

nije evidentirano

evaluation ; quality assurance and improvement systems ; quality culture ; teachers ; student evaluations of teacher effectiveness ; survey ; higher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6/7

2013.

207-221

objavljeno

1846-9426

2459-5128

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija

Poveznice