Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema (CROSBI ID 224430)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Košuta, Nataša Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 43 (2014), 1; 3-18

Podaci o odgovornosti

Košuta, Nataša

hrvatski

Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema

Osnovna je intencija ovoga rada izrada prijedloga kriterija za analizu i evaluaciju tema u udžbeniku stranoga jezika s aspekta njihove razvojne primjerenosti. S obzirom na to da je tekst u nastavi stranoga jezika istodobno i izvor i cilj procesa učenja i poučavanja, kao temelj za analizu uzeta je tematika tekstova u udžbenicima, i to s naglaskom na njihovu razvojnu – emocionalnu i socijalnu primjenjivost u nastavi pod pretpostavkom da će razvojno primjerena tematika tekstova potaknuti na komunikaciju. Prijedlog kriterija izradit će se na temelju najvažnijih obilježja emocionalnoga i socijalnoga razvoja ciljne skupine studenata prve godine studija njemačkoga jezika i književnosti te postojećih kriterija analize i evaluacije za tekstove i vježbe/zadatke u udžbenicima, a zatim primijeniti na dvama odabranim udžbenicima za njemački kao strani jezik koji se rabe u tercijarnom obrazovanju u Hrvatskoj. Na temelju provedene analize zaključit će se o mogućim metodičkim implikacijama.

kriteriji vrednovanja udžbenika ; tematika tekstova ; razvojno primjerena praksa ; njemački kao strani jezik ; tercijarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Criteria for the Analysis and Evaluation of Foreign Language Textbooks from the Aspect of the Developmental Appropriateness of Topics

nije evidentirano

criteria for textbook evaluation ; text topics ; developmentally appropriate teaching ; German as a foreign language ; higher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43 (1)

2014.

3-18

objavljeno

0351-0840

2459-671X

Povezanost rada

Filologija, Psihologija