Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema (CROSBI ID 224430)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Košuta, Nataša
hrvatski
Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema
Osnovna je intencija ovoga rada izrada prijedloga kriterija za analizu i evaluaciju tema u udžbeniku stranoga jezika s aspekta njihove razvojne primjerenosti. S obzirom na to da je tekst u nastavi stranoga jezika istodobno i izvor i cilj procesa učenja i poučavanja, kao temelj za analizu uzeta je tematika tekstova u udžbenicima, i to s naglaskom na njihovu razvojnu – emocionalnu i socijalnu primjenjivost u nastavi pod pretpostavkom da će razvojno primjerena tematika tekstova potaknuti na komunikaciju. Prijedlog kriterija izradit će se na temelju najvažnijih obilježja emocionalnoga i socijalnoga razvoja ciljne skupine studenata prve godine studija njemačkoga jezika i književnosti te postojećih kriterija analize i evaluacije za tekstove i vježbe/zadatke u udžbenicima, a zatim primijeniti na dvama odabranim udžbenicima za njemački kao strani jezik koji se rabe u tercijarnom obrazovanju u Hrvatskoj. Na temelju provedene analize zaključit će se o mogućim metodičkim implikacijama.
kriteriji vrednovanja udžbenika ; tematika tekstova ; razvojno primjerena praksa ; njemački kao strani jezik ; tercijarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Criteria for the Analysis and Evaluation of Foreign Language Textbooks from the Aspect of the Developmental Appropriateness of Topics
nije evidentirano
criteria for textbook evaluation ; text topics ; developmentally appropriate teaching ; German as a foreign language ; higher education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43 (1)
2014.
3-18
objavljeno
0351-0840
2459-671X