Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz umjetne inteligencije stablom ponašanja (CROSBI ID 401061)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Berger, Valentin Prikaz umjetne inteligencije stablom ponašanja / Jakobović, Domagoj (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2015

Podaci o odgovornosti

Berger, Valentin

Jakobović, Domagoj

hrvatski

Prikaz umjetne inteligencije stablom ponašanja

Stablo ponašanja (engl. Behavior Tree) danas je jedan od najraširenijih načina prikaza umjetne inteligenciju u robotici i industriji video igara. Ovaj način prikaza umjetne inteligencije krase jednostavnost izrade i mogućnost nadogradnje i ponovne uporabe dijelova zbog čega danas često zamjenjuju konačne automate. U ovome radu se opisuje izrada stabla ponašanja pogonjenog na događaje. Rad se sastoji od dva dijela: izrade algoritma stabla ponašanja unutar jezika C++ i izrade uređivača stabla pomoću jezika C# i .NET Framework-a.

stablo ponašanja; događaji; umjetna inteligencija; konačni automati; uređivač; C++

nije evidentirano

engleski

Artificial intelligence with behavior trees

nije evidentirano

behavior tree; events; artificial intelligence; finite state machine; editor; C++

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

15.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo