crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 803097

Zbornik radova

Autori: Šincek, Daniela; Tomašić Humer, Jasmina; Milić, Marija; Duvnjak, Ivana
Naslov: Kako smo osmislili istraživanje nasilja preko interneta?
Izvornik: VI. znanstveno-stručni skup: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana, Krupić, Dino, Anić, Iva (ur.). - Osijek : Filozofski fakultet Osijek , 2016. 14-14 (ISBN: 978-953-314-085-8).
Skup: VI. znanstveno-stručni skup: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 25-27. 02. 2016.
Ključne riječi: istraživanje; mladi; nasilje preko interneta
Sažetak:
Pri provođenju nacionalnog istraživanja u okviru projekta "Safer Internet Centre Croatia – Making internet a good and safe place” (CEF- TC-2014-1 005) sufinanciranog od strane Europske unije korišten je stratificirani uzorak. Prikupljena je suglasnost roditelja osnovnoškolaca, a učenici su i sami dali svoj pristanak. U istraživanju je korišteno ukupno 13 upitnika. S obzirom na velik broj odabranih upitnika prikupljanje podataka se moglo organizirati ili tako da se mjerenje provede u više navrata na istim sudionicima ili da se osmisle različite verzije upitničkih setova. Korišteno je ukupno šest verzija upitnika za učenike, jedna je verzija osmišljena za učenike četvrtih razreda osnovne škole i ona je bilanajjednostavnija te prilagođena njihovoj dobi. Za učenike osnovnih i srednjih škola pripremljeno je pet različitih verzija upitnika. Svaka verzija upitnika usmjerena je na specifičnu kombinaciju varijabli sukladno cilju pojedinog podistraživanja: A je usmjerena na provjeravanje doprinosa samopoštovanja, percepcije ponašanja vršnjaka i(samo)otkrivanja uključivanju u nasilje preko interneta ; B je usmjerena na individualne rizične i zaštitne činitelje uključivanja nasilja preko interneta (poput empatije i anksioznosti) ; C je usmjerena na odnos različitih rizičnih ponašanja (nasilja „licem u lice“ i nasilja preko interneta te problematičnog igranja igrica) ; D na ulogu roditeljske kontrole i znanja o nasilju preko interneta u objašnjenju uključivanja u takvo nasilje i E na ulogu (samo)otkrivanja na internetu, percepcije nasilja preko interneta i, u verziji za srednjoškolce, razine anonimnosti u objašnjenju uključivanja u nasilje preko interneta. Prikupljeni su i podaci kako nastavnici percipiraju nasilje preko interneta. Osnovna prednost ovakvog pristupa je mogućnost da se u relativno kratkom vremenu prikupe podaci o velikom broju varijabli i tako detaljnije rasvijetli proučavana pojava.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Daniela Šincek (dsincek@ffos.hr), 28. Vel. 2016. u 09:26 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4