crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 803257

Zbornik radova

Autori: Rački, Željko
Naslov: Standardna definicija darovitosti
( The standard definition of giftedness )
Izvornik: /Zadar :
Skup: Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika - Znanstveno stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem.
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 25-27.02.2016.
Ključne riječi: darovitost; nadarenost; talent; operacionalizacija darovitosti; definicija darovitosti
( giftedness; talent; giftedness operationalization; giftedness definition )
Sažetak:
Cilj je ovoga istraživanja bio pregledati hrvatske znanstvene i stručne časopise koji nude otvoreni pristup svojim radovima ili minimalno bibliografskim podatcima i sažecima svojih radova, s namjerom utvrđivanja radova koji u naslovu, sažetku ili ključnim riječima nose pojmove koji se odnose na darovitost. Svrha je pregledom tih radova izdvojiti definicije kojima se autori radove vode, a u cilju sažimanja svojstava korištenih definicija s namjerom objedinjavanja i prijedloga jedinstvene, standardne definicije darovitosti. Standardna je definicija darovitosti neophodna za napredak istraživanja, uspješniju komunikaciju između istraživača i pružanje potpore darovitima. Od ukupnoga broja objavljenih radova u Hrčku (135.669 ; Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske), samo dio istraživanja uključuje pojmove obrazovanje, odgoj, škola, dijete, djeca, učenik, učenici, učitelj, učitelji, i školovanje. Ključni se pojmovi darovitost (19), nadarenost i talent pojavljuju tek u manjem broju radova. U izdvojenim radovima, rezultati pokazuju da dio autora uopće ne navodi definiciju ili ne opisuju značenje darovitosti u svome radu, premda o darovitosti pišu. Kada autori navode definiciju, najčešće se radi o intelektualnim sposobnostima. Rezultati su interpretirani u skladu sa suvremenim koncepcijama darovitosti, uz ponuđeni prijedlog jedinstvene standardne definicije darovitosti za uporabu u odgojno-obrazovnoj praksi.
Vrsta sudjelovanja: Plenarno
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Željko Rački (zracki@foozos.hr), 29. Vel. 2016. u 10:57 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4