Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poetika Ferićeva romana Kalendar Maja i teorije razvojne psihologije (CROSBI ID 226195)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Knapić, Nikolina ; Mikulaco, Danijel ; Plavšić, Marlena Poetika Ferićeva romana Kalendar Maja i teorije razvojne psihologije // Tabula (Pula), 13 (2015), 1; 158-175

Podaci o odgovornosti

Knapić, Nikolina ; Mikulaco, Danijel ; Plavšić, Marlena

hrvatski

Poetika Ferićeva romana Kalendar Maja i teorije razvojne psihologije

U radu se, na primjeru romana Kalendar Maja Zorana Ferića, istražuje uporaba različitih teorija razvojne psihologije kojima se autor, vjerujemo, koristio pri oblikovanju likova i situacija u romanu, odnosno specifičnih psihologizacijskih narativnih strategija i njihovih funkcija unutar teksta kao književne strukture. Slijedom iščitanih psihologizacijskih narativnih strategija postavlja se pitanje u kolikoj se mjeri može govoriti o romanesknom tekstu tipa odgojnog romana (Bildungsromana) i pripadajućih mu funkcija. Polazeći od navedenih uporišta, cilj je rada provjeriti kako se psihologijski (znanstveni) pogled na čovjekov razvoj upisuje u literarno (umjetničko) djelo, odnosno mogu li se i u kolikoj mjeri teorije razvojne psihologije razaznati u analizi romana Kalendar Maja te koje su konkretne implikacije na oblikovanje likova (posebice glavnoga lika), situacija i djelo u cjelini.

teorije razvojne psihologije ; poetika ; narativne strategije ; Bildungsroman ; analiza sadržaja ; Kalendar Maja ; Zoran Ferić

nije evidentirano

engleski

Poetics of Ferić's novel Kalendar Maja and theories of developmental psychology

nije evidentirano

developmental psychology theories ; poetics ; narrative strategies ; Bildungsroman ; content analysis ; Kalendar Maja ; Zoran Ferić

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (1)

2015.

158-175

objavljeno

1331-7830

Povezanost rada

Filologija, Književnost, Psihologija, Znanost o umjetnosti