crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 807165

Časopis

Autori: Sindik, Joško; Sindik, Zvjezdana; Rendulić, Dina
Naslov: Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece
( Stimulating social competencies and context suitable for the development of desirable behaviors of preschool children )
Izvornik: Naša škola - časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0547-308X) 73 (2015), 243; 3-14
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: kontekst; odgajateljice; plansko poticanje; razvoj
( context; preschool teachers; planned stimulation; development )
Sažetak:
Ciljevi istraživanja bili su: utvrditi kvalitetu odgojno-obrazovnog rada i procijeniti segmente konteksta usmjerenog na razvoj socijalno poželjnih oblika ponašanja ; procijeniti stupanj napredovanja djece u socijalnim kompetencijama tokom godine te stupnja planskog poticanja razvoja odabranih socijalnih kompetencija ; utvrditi povezanost između napredovanja djece u socijalnim kompetencijama i stupnja njihovog planskog poticanja. Ispitane su odgajateljice u Dječjem vrtiću «Maslačak» u Zaprešiću (N=50), primjenom prigodno sastavljenog upitnika. Rezultati su pokazali da kvalitetu odgojno-obrazovnog rada usmjerenog na razvoj socijalno poželjnih oblika ponašanja odgajatelji procjenjuju izuzetno visoko. Svi segmenti konteksta obuhvaćeni istraživanjem procjenjuju se visoko kvalitetnim, s posebnim naglaskom na međusobnoj usuglašenosti odgajateljica u djelovanju prema djetetu. Najveći napredak djece utvrđen je u osjećaju sigurnosti u uvjetima odvojenosti od roditelja, a najmanji u podnošenju neuspjeha. Planski je najviše poticano prijateljstvo među djecom, a pozitivna povezanost postoji između napredovanja djece u socijalnim kompetencijama i stupnja njihova planskog poticanja.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece
Upisao u CROSBI: Joško Sindik (Josko.Sindik@inantro.hr), 24. Ožu. 2016. u 09:30 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4