Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece (CROSBI ID 226294)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sindik, Joško ; Sindik, Zvjezdana ; Rendulić, Dina Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece // Naša škola (Sarajevo), 73 (2015), 243; 3-14

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško ; Sindik, Zvjezdana ; Rendulić, Dina

hrvatski

Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece

Ciljevi istraživanja bili su: utvrditi kvalitetu odgojno-obrazovnog rada i procijeniti segmente konteksta usmjerenog na razvoj socijalno poželjnih oblika ponašanja ; procijeniti stupanj napredovanja djece u socijalnim kompetencijama tokom godine te stupnja planskog poticanja razvoja odabranih socijalnih kompetencija ; utvrditi povezanost između napredovanja djece u socijalnim kompetencijama i stupnja njihovog planskog poticanja. Ispitane su odgajateljice u Dječjem vrtiću «Maslačak» u Zaprešiću (N=50), primjenom prigodno sastavljenog upitnika. Rezultati su pokazali da kvalitetu odgojno-obrazovnog rada usmjerenog na razvoj socijalno poželjnih oblika ponašanja odgajatelji procjenjuju izuzetno visoko. Svi segmenti konteksta obuhvaćeni istraživanjem procjenjuju se visoko kvalitetnim, s posebnim naglaskom na međusobnoj usuglašenosti odgajateljica u djelovanju prema djetetu. Najveći napredak djece utvrđen je u osjećaju sigurnosti u uvjetima odvojenosti od roditelja, a najmanji u podnošenju neuspjeha. Planski je najviše poticano prijateljstvo među djecom, a pozitivna povezanost postoji između napredovanja djece u socijalnim kompetencijama i stupnja njihova planskog poticanja.

kontekst; odgajateljice; plansko poticanje; razvoj

nije evidentirano

engleski

Stimulating social competencies and context suitable for the development of desirable behaviors of preschool children

nije evidentirano

context; preschool teachers; planned stimulation; development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73 (243)

2015.

3-14

objavljeno

0547-308X

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija